★ El Dagiso

Här sitter jag i min ensamhet och tänker på William. Micke jobbar så jag fick lämna han på dagis, varpå han börjar gråta när jag vinkar hej då. Ånej...min fis. Han blev så ledsen, han tog mig i handen och ville leka så nekar jag det. Pussar och kramar och vinkar hej då men han bara gråter. Jag bara tänker på honom hela tiden...
Kanske ringer dom snart och ber mig hämta honom? Jag har mobilen tok redo här bredvid mig.

Annars sov vi till halv 8 idag! Så jag hann inte duscha eller sminka mig eller nånting. Jag fick gå helt rutten till dagis...Stackars fröknar ;)

Kl är ju bara strax efter 10, vafan ska jag hitta på idag?? Förutom att smita in till Malin en stund, men där kan man ju inte vara hela dagen =D haha

Fittigt väder är det också...Ska jag bara lata mig framför tv:n? Liksom passa på?
Men det blir ju så inihelvetes långtråkigt för det finns ju aldrig nåt att se på. Suck...
Vilket problem man har då! *asg*

Förresten, hos mig får man läsa DAGIS. För vem fan säger:
"Kom nu lilla älsklingen så ska vi gå till förskolan" ???
Nä fy fan va tråkigt och vuxet, förskolan. Neeee.
Jag föredrar dagis med dagisfröken. Förskolelärare?? Kan det bli mer torrt och tråkigt??
Så man ryser ju.

Man har hela livet på sig att bli vuxen...Varför börja redan nu?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Dagis it is09 ! ! !
Han har det nog bra där ska du se=) Tänk inte för mycket på det!

2008-03-13 @ 11:08:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0