★ Förvånad

Dom har inte ringt än från dagis! Jag är förvånad...Och förväntansfull över att få höra hur det har gått!

Jag har fått mina dorer lagade nu iallafall, så Linda behöver inte skämmas över mig ikväll på hockeyn! =D
Gick på en 50 lapp, inga pengar! Iof så hade jag ju garanterat haft linser på mig ikväll men ändå...

Det kommer in mörka moln här och det börjar blåsa! Läbbigt, tänk om stormen från England kommer hit?
Nu blir jag sådär nojjig igen... Vi som skulle gå och hämta plutten, det får bli bilen istället för jag måste in på järnaffären iaf sen. Glömde det sist. Men imorgon ska jag gå med stavarna när Wille är på dagis. Tror jag håller mig på spåret, kommer ju skämmas ihjäl annars!! haha

Williams farfar kommer hit och är barnvakt ikväll, ska göra lasagne så han får mat när han kommer hit. Han kommer ju direkt från jobbet. Så snällt att han vill ställa upp! Har sagt det förut och säger det igen;
 DET SKA BLI SÅ JÄVLA KUL ATT FÅ GÅ PÅ SLUTSPELS MATCH IKVÄLL!!!!!



Kommentarer
Postat av: linda

Vet du ida att det är fullsatt på hovet i kväll.... kommer att bli sånt drag... jihoooo... hoppas vi får tag i parkering bara... ses sen... å mina alfons kläder kom idag.. elle rinte mina utan bäbis kläder.. hihi..

2008-03-11 @ 14:04:33
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0