★ God eftermiddag

Vad roligt att ni har hålli tummarna för mig idag =D
Kl 8 var jag i Södertälje för att bli intervjuad för ett jobb på Ur&Penn i Kringlan gallerian.
Men intervju vetefan om det var, kallar det mer lite småsnack om allt möjligt med lite information om butiken.
Det konstigaste var ju helt klart, i en nyrenoverad galleria, att det inte finns nån toalett! Det finns alltså ingen tjottahejti för de anställda på Ur&Penn. Då får man stänga butiken, ta 2 st hissar och liksom gå bakom hela alltet, men bara det att OM man stänger butiken- då får man böter!!! Huh??!!??
Om jag blir lite oskyldigt bajjnödi då? Ska jag ta med Williams blöjjor då eller vad?
Skumt, tycker jag! Tycker inte ni det? Menmen, skulle de erbjuda jobbet så skulle jag ta det ändå, trots annat konstigt som va lite skumt, men jag måste ju ha ett jobb! Måste ta mitt ansvar för familjen. Då får man ta vilket skitjobb som helst. Men det är ju klart jag skulle bli glad om jag fick det! Mer än glad, det skulle ju innebära ett helt nytt liv för oss. Så jag hoppas verkligen att jag får det, men har dock bara 10% chans att det blir mitt så...
På Fredag får jag svar...Snabba puckar...

Har varit i stallet på förmiddagen också, men det blåser ju is storm så någon ridning blev det inte idag heller. Tråkigt! Lilla Bonkan börjar bena ur så jag har ökat hennes kraftfoder, mera kornkross! SMS:ade Kickan för att fråga om det var OK, vilket det var. Jag personligen hade blivit krontokig om en medryttare hade ändrat foder för min pålle =D Jag saknar verkligen min LolliBoll. Har drömt om honom nu 3 nätter i rad...Jag har bokstavligen ett hål i mitt hjärta, ett tomrum. Tänk om han kunde få komma tillbaka till mig. Ingen skulle bli mer hel än jag...

Golvläggaren är nu, han grejjar och donar i köket. Micke sa innan han drog till jobbet:
"Ha inte sex med hantverkaren nu!" (självklart skämtsamt)
Haha jo för fan, en gråhårig gubbe på 60+, det vore nåt?? =D Med sladdrig snopp och rejäl hängpung. Som hittat!

Förberedelse nu för att hämta min underbaring på dagis. Sedan beger vi oss till Trosa och spenderar dagen hos pappa. Här hemma är ju golvläggarn och för en massa liv, iom det så har vi ingen spis så jag kan inte laga mat. Så jag får bjuda farsan Baloo på middag hemma hos dom, så får mamma mat när hon kommer hem. Perfektans!

See you later you all... Förresten, inatt hade jag sex med Owen Wilson! Det ni!! (det läste inte du, pappa)

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Hoppas du får jobbet darl, men va fan visst måste man få gå på toa på arbetstid?!

2008-03-26 @ 14:23:29
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: Emelinda

Det där låter ju helt fel mot alla möjliga lagar tycker jag. Och att det skulle bli böter om du var tvungen att stänga? Nej nej så ska det verkligen inte vara.

Meeen, jag hoppas iaf att du får jobbet :)

2008-03-26 @ 15:58:30
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0