★ Halleluja

Full rulle HELA dagen. Är äckligt trött. Alldeles varm i ansiktet. Måste packa väskan till Norrköping, måste ju ha med ombyte till William, mat, mellanmål, blöjor...Hela huset måste nog packas ner tror jag.
Men hur ska jag göra med mat? Han kommer ju bli hungrig på både lunch och middag när vi är där ju...
Hmmm... Jag kan ju gärna inte ta med en kylbox med matvaror liksom. What to do??? Tips gärna!! =)

Måste duscha. Typ nu. Har gått runt i stallkläder i 2 timmar. Ja, jag vet att det är äckligt men jag har gjort rent till Williams marsvin och det rullar bara på. Så snart. Snart....

Åkte till Tälje idag, lillfisen blev trött i bilen:

image111

Mammas lilla Djurgårdare =)

Har ni fått deklarationen än? Jag fick min idag... Till min väldigt STORA förvåning ska jag få tillbaka en
större summa pengar. För mig är det as mycket  pengar och jag vill åka till Grekland =D *hihi*

Vet inte vad jag har gjort för att förjäna denna dag...IDA HAR FÅTT JOBB IDAG!!!!!!
Jag fick jobbet på Ur&Penn och jag börjar redan på Måndag! Kan ni tänka er?? WOOOHOO!!
Där ska jag stå och sälja klockor och smycken *tihi*  Åh va kul.... =)
Nu tänker jag bara "Varför fick JAG jobbet??" Måste ju finnas nån bättre än MIG?? Men tydligen inte, ibland är man kunglig ;)  *fniss*

Jag har faktiskt köpt lite glass för att fira. Säg vad ni vill, I don´t care. Firar gör man bara en gång =)

Jag är så lycklig just nu. Alla de mörka molnen bara skingrade sig idag...Puts väck!!
Och så skatte pengar på det. Ibland är liver bra gött!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till jobbet...=)
Fan du är mycket smart kvinna, där kom du på något, du har löst alla problem... att ha äggstockarna fyllda med socker kan ju faktistk vara en bidragande del till att man inte har ett embryo där inne =) Kanske snarare ligger en sockerboll i livmodern, därav den putande magen som vägrar försvinna =) hm...

2008-03-28 @ 19:50:33
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Emelinda

Haha diggar Jennies kommentar *asg*

Stort grattis till dig gumman, sååå glad för din skull! Heltid? Lön? Tider?

Haha men gumman, du tror inte ni får nåt ätbart hos Kenzie? ;)

2008-03-28 @ 20:33:32
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Du, har du tänkt nå mer på Alfons & Tjabo? Tjabo har inte kissat inne nå mer sen ni var här. Han fick ju en 3 veckors behandling medicin så nu verkar han må prima :) Med tanke på att jag o Larsa har diskuterat lite om flytt o han vill ju verkligen inte ha mina missar tyvärr :( Men jag vill ju att dem ska komma till ett kärleksfullt hem, där de får vara tillsammans o kan få vara ute och allt det vet jag ju att ni har. Tänk gärna lite till gumman ;) Puss o grattis igen!!!

2008-03-28 @ 20:36:45
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Haha ja gör så. Inte bråttom! Dock vet jag ju inte hur sugen älsk är på att flytta ihop nu när tv'n gick som den gick, hehe!

Ja vi är fan bra baby! *wiho*

2008-03-28 @ 21:00:28
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0