★ Kallt

image103

Vad ni än gör, köp inte dom här!!! Så förbannat vidrigt äckliga så fy fan *kräks*
De smakade en blandning mellan varm öl och vin. UÄCK!!!
Jag ska slänga dom så långt helvetet når!

Varit i stallet hela dagen, följde med Sofia och Lotta när Sofia red Sezino (stavas det så??)
Det är en unghäst efter Briar (stavas det så?? haha) Det är iaf en kille med krut i så jag hade mycket att se fram emot, men bara det att han skötte sig exemplariskt idag så jag missade det =)
Han kissade ner hela stallet när vi kom tillbaka så antagligen var det därför han skötte sig så bra- Han var tok kissnödig.

Vårat kök är inge kul just nu så vi va på Krilles idag och åt våran fin middag.

image104

Vem vill bo såhär??? Lite halv jobbigt men det funkar...
Bara det är klart till Willes födelsedag så är jag nöjd...

image105

Kolla här då, bästa killen ryktar Bonnys ben. Han är en riktig stallkille min lilla fis =)
Han borstar så fint och duktigt. Och Bonny är så stor att han springer under hennes mage.
Hon är jätte snäll mot honom och ska mest pussa på honom hela tiden =)

image106

Ikväll nalkas det Bingolotto =D Hela familjen har en varsin lott *hihi* Fast William sover ju då så jag får spela på hans =D

Jag har frysit hela dagen eftersom jag varit ute konstant i nästan 7 timmar, jag är kall ända in i märgen och är det ännu. Tar tid att värma upp mitt blod. Nu skulle man ha en kamin. Fan vad romantiskt!

Nä nu måste jag ta min blogg drive för att se om någon uppdaterat. Dessvärre är "mina" bloggar som jag läser sjukt dåliga på att uppdateras. Tråkigt!! De dör ju ut tillslut för mig och då slutar man ju hälsa på där så SKÄRPNING!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0