★ Lugn dag

Jamen gud vilken lugn dag! Helt otroligt, jag ska verkligen inte klaga!

Det börjar med att vi sover till halv 8, rena lyxen! Sedan har William varit på dagis hela dagen, varpå han inte hade sovit där så han var bra trött! När vi kom hem så kom Camilla och Kevin och hälsade på. Hennes lille Kevin hade inte heller sovit middag så de lekte inte värst mycket =D haha, Wille byggde duplo och Kevin bläddrade i boken typ! Haha =)
Vi åkte och handlade, hem för att gör mat och för att en kvart efter middagen ge William välling. *tihi*
Han slocknade 18:45 den busen...Snacka om trött fis unge!!

Ni skulle sett mellisen han smällde i sig *asg* Ingen unge kan slå det fan, helt otroligt hur han får plats med allting!

Var en sväng hos Malin också, lekte lite med Ludde, världens sötaste kille, glad liten skit =)
Så fick jag sällskap idag igen till dagis, LYX!!  Du får gärna följa med mig varje gång =D
Så förbannat tråkigt att gå själv...

Jag väntar på att kl blir 20 så jag får se Lisa Williams...Bra program det!
Jag skulle så gärna vilja träffa ett medium. Funderar på att åka till min moster och få lite reading.
Annars skulle det vara sjukt kul att träffa nån...I grupp. Nån som vill följa med?

Kollar på tågtider till Kenzie gumman...Men det blir typ att åka 9 på morgonen och hem vid 17 typ, då hamnar jag under hundringen i resepengar= BILLIGT!!  Vad säger du gumman, orkar du ha mig och Wille hos er hela dagen?

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Ja men såklart jag orkar! Ni får vara här så länge ni vill :-)

2008-03-13 @ 21:43:12
URL: http://kenzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0