★ Morning

Igår bar det av mot Södertälje, styrde bilen mot syrran för att hämta upp  gångstavar och Williams fästning. Hon köpte den åt Wille efter jag satt in pengar på hennes konto, tur att jag skickade henne för det var den sista fästningen de hade kvar. William ÄLSKAR den =D

image84
image85

Williams egna lägenhet. Han har flyttat hemifrån nu.
När han är där inne så skriker han och gapar, skrattar och grejjar. Söt!

När vi ändå va i Tälje så åkte vi in till stan, jag köpte lite smink och William fick ett par nya byxor och en tröja.
Vi gick runt i affärer och kikade sen helt plötsligt när vi gick förbi Kolgrillen i Lunahuset så sprang Wille in där och "skrek"  NAM-NAM!!! NAM-NAM!!!  *tihi*   Så vi smet in och åt lite goda spett. Tyvärr fick William i sig lite för mycket tzatziki så han har varit knepig inatt som resulterade i lite lös bajs... Vilken dröm det vore om hans mjölkallergi växte bort!

Bakslagen på jobbansökningar bara regnar in över mig...Jag blir lika nervös varje gång jag får ett mejl men lika ledsen varje gång jag läser "...det var många sökande men tyvärr så platsade inte du denna gång..."
Nehe men fuck you.

Optikerassistent, JULA, El Giganten, Personlig assistent är nog de jag fått svar från än så länge.

Jag är verkligen helt värdelös eftersom ingen vill ha mig som anställd.

Idag blir det stallet, ridning på Bonkan. Det verkar som att det kan bli sol, vädret har tendenser till att släppa fram solen så jag hoppas att den gör det! Det vore underbart =)

Ikväll blir det BingoLotto och Melodifestivalen...Jag måste faktiskt få se vem som vinner andra chansen, om man ska skratta eller gråta!

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Jag kan höra med min syster om dom söker nån på hennes jobb om du vill? Dom brukar alltid vara i stort behov av timvik. iaf.
Pyss!

2008-03-08 @ 13:04:33
URL: http://kenzies.blogg.se
Postat av: Emelinda

Jag var ju mjölkallergiker när jag föddes och det växte ju bort när jag var 3-4 år tror jag det var.

Fan va gott med tzatziki!!!

2008-03-08 @ 13:30:38
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: anna

oj, vad gullig borg! var köper man en sån? skulle nog isac också vilja ha nämligen:-D
har wille samma allergi som isac? mjölkprotein- allergi..

2008-03-08 @ 13:57:25
URL: http://lisaloppa.blogg.se
Postat av: linda

Vad söt borgen var!! Tur han gillar den!! SKA jag gå till ÖB å köpa ett stormkök till hans nya lägenhet!!??? Å ida jag har beställt en massa Alfons åberg kläder till bäbis...*hihi*

2008-03-08 @ 17:49:46
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0