★ Morron!

Idag blir det dagis för vår älskling! Han ska ha så kul, för han är ju sitt gamla jag igen! Helt underbart =)
Han har möblerat i sin lägenhet nu, borgen. När jag kikade in så hade han lagt in sin potta där =D *tihi*

Igår köpte jag cashewnötter, fan va mätt man blir av dom! Jag var mätt när jag vaknade tillochmed! Konstig känsla eftersom jag alltid var hungrig förut...Åt ju jämt. Men hörrni, jag har gått ner!! Och det syns!! WEEEEE!!!!
Fick tröjor av min syster som jag tänkte att dom skulle aldrig jag komma i, men jag känner mig så fin när jag har dom på mig eftersom jag alltid gömde mig i stora tröjor förut, som en lodare *fniss*
Jag är så lycklig! Att 2 veckor utan godis kan ge sådant resultat, jag längtar tills det gått 2 veckor till =)
Jag är så jävla stolt över mig själv! Så det så =)
Linda, du får se imorgon eftersom vi ska på hockey då!

Slutspel, vi ska se Djurgården på Hovet. Fan va kul vi ska ha, jag ska skrika och gorma som jag brukar göra. Går inte att hålla emot. Sist så flyttade folk på sig med irriterande blickar på mig *ASG*

Lite irriterande är det också eftersom mina dorer har gått sönder!! Igår när jag låg i sängen och löste mitt sedvanliga gamla korsord som en annan kärring så kände jag nåt som sticktes mot näsan, då har plastprylen släppt. Jag har ju inte bågar utan liksom en plast pryl som håller ihop det och den har nu släppt, så jag har försökt TEJPA ihop den! hahahaha. Jag är jätte snygg nu =D Kollade på garantin, den gick ut den 28 Februari såklart!
Och Trosa Optik har stängt på Måndagar! Otur eller vad???  Vem ska laga dom?
Vi ska till Tälje efter dagis för att hämta ut hockey biljetterna så jag får väl smita in nånstanns och fråga om de kan laga dom...Bara man inte behöver lämna in dom?? Då får jag ha linser iof, men jag får så torra ögon av dom, föredrar mest linser vid speciella tillfällen, fest eller så...

Micke han river i köket, spacklar och målar... Fan vilket äckligt kök vi har alltså, ska bli så skönt att riva ut helvetet! Det vidrigaste hittills förutom att allt är gulrökt är att det var massor med musskit!!! Vi har alltså, eller har haft- MÖSS! Jag ryser ända in i märgen *uuuuuuuh* 

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Euuu, musskit :P

Fan va typsikt med garantin på glajjerna, det slår aldrig fel *suck* Hoppas det inte kostar allt för mkt att laga dem bara!

2008-03-10 @ 13:11:48
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: linda

*ASG* HAHAAHAHAHAH!!!! Du får inte ha tejpade glajjer i morgon på hovet... för då stannar jag hemma.... haahahaahahahahahaahahaha... Fan vad du är pinsam.... Tänkte du kunde låna min vikt väktar kok bok.. Finns massor med bra recept.. kan vara bra i fall du blir jätte kak sugen för då finns det mkt nyttiga recept på just god saker... i fall du vill alltså...?? JAG ÄR STOLT ÖVER DIG!!!

2008-03-10 @ 15:29:19
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0