★ Tjopp

Tråkigt att Djurgården åkte ur semi... Why?? why?? WHYYYYYYY??? ;) Skit också.

Annars är jag helt betagen över barnen som mördades i Arboga, man får en sån klump i magen. Tänk om någon skulle mörda William? Då skulle jag ta mitt liv med honom. Jag lider med mamman som nu ska fortsätta sitt liv utan sina älskade barn. Jag vet att det låter elakt, men jag jag personligen hade inte velat fortsätta mitt liv efter en sådan tragedi, jag hade nog valt att avsluta det.

Lämnade Wille på dagis och han började säga "Nej" redan vid bibblan. Stackarn bara grät, skrek och ålade sig. Nu sitter jag här med jordens ångest och vill bara hämta honom. Att ha honom hos mig är det som betyder nåt...

Jag powerwalkade till och från dagis *aaaaah* Det var riktigt skönt! Blir väl en repris när det är dags att hämta honom sen. Om inte morfar måste göra det eftersom Ikea kommer med köket idag.
Det märks helt enkelt.

Om ni bara visste hur mycket jag stör mig på vissa bloggar med rena jävla besserwissrar. Man läser inget annat än om hur dåliga folk är och bra dom själva är. Sånt gör mig så förbannad!!! Alla kan inte stava 100%, alla skriver inte som författare. Folk skriver de och dem på fel ställe. Vafan gör det?? Min man har dyslexi och kan stava tex:
"Men lila gumman, du är så sött när du ätter popkorn" Om han skulle vilja starta upp en blogg så har väl han all rätt att göra det? Jag skulle så gärna vilja länka till en speciell äcklig blogg men jag vågar inte *s*
Nä usch, hur orkar man leva med sånt här folk som inte kan acceptera att vi alla är olika? Jag skulle spy.
"Jag är bäst, du är sämst" UÄCK!!

Nu ringde Micke, de är på ingång med köket! perfekt =) Då slipper morfar åka hit och hjälpa till.
Fan, vårat nya kök är liksom här snart...Då är det rivning av gamla köket i helgen...På måndag kommer golvläggaren och kollar ojämnheter på golvet osv, sedan på onsdag så lägger han golvet. Så vi har en vecka på oss att förbereda det nya köket. Skruva ihop alla skåp och så. Men det blir till att leva utan kök helt å håller nåra dar...vi får diska i tvättstugan och leva på micromat. Stackars Wille. Kanske kan ni komma hit med matlådor =D

Nä nu ska jag avsluta här för de är nog här vilken sekund som helst! WEEEEEE!!!!




Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hoppas du inte menar mina gnällinlägg om folk jag skrivit senast :P Är det någon jag känner du menar annars? *nyfiken*

2008-03-19 @ 13:03:41
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0