★ Tråkigt

Va i stallet imorse och grejjade sedan hem till mamma och pappa och bytte om och fräschade upp mig, sedan begav vi oss till svärmor där vi fick köttplanka. Men jag äter alltid mest frukten på dom där ;)
Jordgubbar, melon, passionsfrukt och massor med annat gott!

Snöar gör det ju hela jävla tiden!!! *morr* Snö till jul va tamejfan omöjligt! Men till påsk???? Jävla Sverige...

Sitter hos svärmor nu, har ganska tråkigt, Micke insisterade på att även äta middag här, vilket gör att tiden går väldigt sakta...Jag är så otroligt sugen på tacos! Micke ska ju riva köket i helgen. Varför kan inte bara köket fixa sig självt??? Orka hålla på =D  Jag tycker att vänner och familj kan hjälpa till, borde vara lag på det ;)

Wille sitter och leker med farmor och farfar, Micke sitter och bläddrar på tvn, jag sitter här och glor....Vill egentligen hem och äta tacos...mmmmmm....Med ICAS chili nachos. *dregel*

Fan vilken sjuk dröm jag hade inatt. Stackars Eme!!! Måste nästan sms:a henne och berätta min dröm =D
hahahaha. Drömmen handlade alltså om henne...värsta porrdrömmen *asg*

Kommentarer
Postat av: LINDA

ha ha ha ska vänner å familj bygga erat kök. va det roligaste jag hört... erat hus erat ansvar... Nu ska jag gå å bajsa.... hipp hupp...

2008-03-21 @ 15:52:29
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Postat av: Emelinda

Hade jag bott närmare hade jag fanimej kommit o hjälpt till :) Kul att fixa & dona med sånt där ju!

HAHAHA fan vilken sjuk dröm, äckelfia *asg* :P

Puss & kram

2008-03-23 @ 14:23:33
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0