★ Vann rätt låt?

Vann rätt låt? Jag ville att BWO skulle vinna, det är låten som kan spelas på nattklubbar och fester. Den va skön! Perrellis låt va ju så typiskt schlager, tror inte den kommer långt i Belgrad. Men den som lever får se =)
fast kan hon inte äta lite mer?? Hon har ju avmagrat som om hon har mask.
Förresten så ringde jag för att rösta på BWO men kom fan aldrig fram. Tänk om 1000 personer försökte göra samma sak?? Hmmmm

Igår satt jag ju då ensam framför tv:n och tittade på Elmelodi Festivalo, gjorde guacemole igår för första gången. Satana Perkele va gott det var! Det kändes så fräscht att äta, jämfört med att dyka ner i en godispåse.
Ruskigt gott var det iaf...

Vad händer idag då? Micke drar iväg och jobbar och lämnar oss ensamma bland alla spöken. Snäll han är då!! Så vafan ska man hitta på?

Imorgon så börjar 2 veckor med härliga Bonny =) Hon haltade inget igår, men var lite varm, men hoppas hon blir bra snart så jag får rida!!!!

På onsdag kommer köket...jag är alldeles prillig ang det =D haha
Då har vi en vecka på oss att förbereda ihopskruvningen tills golvläggaren kommer. Så när han är klar är alla skåp det med- "bara" att borra upp =)

Wille går runt å pussar allting. Väggen, golvet, stolen, pottan =D *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig :} Hoppas att du sov gott inatt.

2008-03-16 @ 09:46:28
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Grymma bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

Senaste kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

Gratis bild hosting på www.uppmedbilden.com

2008-03-16 @ 09:46:37
URL: http://www.bakgrundsbasen.com
Postat av: Caroline

Rätt låt vann!

2008-03-16 @ 09:55:59
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0