★ Blodsocker 9,7

Svängde förbi mamma och pappa förut, då fick jag syn på en rolig liten blodsocker mätare. Alla diabetiker har tydligen en sån, så pappa tog blod från  mig för att se hur jag låg. Jag låg på 9,7.... 9,7!!!! Vet ni hur högt det är??
My god. Det är mer än dubbelt så mycket jag låg när jag var gravid. Hmmm... Diabetes nästa eller??
Hoppas det så man får lite ofrivillig bantning...

Jobbat idag. Sista timmen var inge rolig, bara otrevliga kunder som stånka, stöna och var uppnosiga.
Varför finns det sånt folk? Jag gör ju så gott jag kan ju... Tror folk att jag är ultra rapid när jag jobbar själv??
Svetten rinner och man springer som en tok, men det ser dom inte. Idioter. Faktiskt.

Jag är så törstig, ska nog kolsyra lite vatten tror jag. Det är så mumsigt!!

Har inte så mycket att skriva, är bara trött. Ska krypa ner i soffan och titta på Outsiders nu tror jag...
Blev inge One Tree Hill igår så kanske ska dra ett par avsnitt sen?

På Söndag är det Mors Dag, vad önskar du dig Mamma??

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ingen aning vad jag har i blodsockernivå, skulle vara intressant att veta faktiskt.

Tajt är det minsta jag har det. Då har jag ändå inte räknat med alla skulder jag skulle behöva börja tillbaka till mor & far också.

Inte länge kvar till marknaden nu :D

2008-05-19 @ 20:53:04
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Hahahaha va söt du är, skönt, då slipper jag oroa mig för det iaf ;)

2008-05-20 @ 10:03:14
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Morsan

Jahadu...Kanske en kram på söndag,och en kopp kaffe skulle nog sitta finfint..

2008-05-20 @ 20:57:33
URL: http://idlur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0