★ El Kaklo

Nykaklat! Äntligen =) Det blev jätte bra, hoppas ni andra tycker det också =)
Cemmen och Cribbe är nog världens goaste människor! Man får alltid en stor kram när man ses av dom, de är alltid glada och positiva. Så härliga människor!

Den 14 Juni när vi ska ha festen, så har vi ingen barnvakt =( Jag vill verkligen inte ställa in partajet men det verkar som att det får bli så nu. Vad göra???  =(=(=(=(=(=(

Jag är helt slut, ska gå och lägga  mig. Det tar verkligen på krafterna att jobba när man är sjuk! Det kan jag lova er.
Hade bilen idag när det var gratis parkering, tur var det för jag hade missat bussen annars. Sega kunder som bara handlar och handlar ;)

Sjuk dröm jag hade inatt då, skrev jag om den i mitt tidigare inlägg? Äh om jag gjorde det så behöver ni inte läsa nurå, haha.

Jo, jag drömde så sjukt, minns bara sektioner av det men bla så var jag ihop med Lööf igen, vi satt i bilen på väg nånstanns, vi var jätte kära och Micke fanns inte i mitt liv alls, men hans tjej fanns kvar. Hon satt i framsätet i bilen och grät. För att han och jag var ihop igen. Vi kramades och pussadeshela tiden, Jag klappade han på magen och sa "Snart kanske vi får en liten" Som om han kan bli gravid liksom?? hahaha. Vi åkte på en kryssning iaf och den båten körde rally ut från själva hamnen eller vad man säger... Sen helt plötsligt var jag i mitt badrum, där låg en stor klädeshög och en fot stack fram. Där under låg Lindas Stoffe. Jag vet inte varför han låg där, men Linda hade precis legat under en annan hög innan jag kom men det visste inte han. Men han var så besviken på att han inte visste det, för han trodde ju att han var ensam och det hade han ju inte behövt att vara. Ja shit, vad säger man? Sjuka drömmar man har alltså. Jag måste vara helt skadad tror jag?

Micke Pösmunk kommer nog förbli Svullo. Hohoho. Han kommer bli så fin på sitt nya passfoto som påssjuk. Hahahha stackarn!

Nehepp hörrni gott folk. jag är trött nu. Ska nog snora i sängen istället för här.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tråk :(

Har ni hört nåt mer om vad det är för knas med Micke då? : /

Hittar ni verkligen iiingen babysitter? Men annars kan vi väl ses o grilla hemma hos er kvällen innan då bara för att umgås? :) Pussen

2008-05-02 @ 11:09:31
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0