★ Grattis Syrran!

Idag fyller min syster yster 27 år. Fy vad gammalt!! Själv vill jag inte bli äldre än 25. Där går min gräns. Sen blir man bara rynkig och saggig... Bara det att ingen blir det efter 25 men jag kommer bli old. Riktigt old.
Andra syrran blir ju 30 nu, 30!!!! Hur är det möjligt?? Hon var ju 15 alldeles nyss och cyklade på våran vita motions cykel som luktade grädde. Då pratade vi om mens och hon lärde mig allt hon visste *asg*

Men hörrni, frisk. Finns det ordet ens?? Idag är jag mer sliten än på länge, hostar och snorar, huvet sprängs sådär lagom. Why?? Varför kan man bara inte få va frisk och alert??
Något jag drömmer om, som jag kan tjata om i evigheter, är en jäkla sovmorgon!!!
GE MIG!!!!!  Kan man få sova till 8 åtminstånde??

Kalas idag, först hos syrran sen på dagis. Med ponnyridning och polisbilar och grejjer. Han kommer nog ha väldans skoj!! Eller ja, hela familjen kommer nog ha det, jag är väl värst som vanligt?
Andra torra morsor står med sin kaffekopp men jag åker hellre ruschelkana! hoho

Wille sover med Micke som har jobbat natt. Jag sitter här och luktar gammal mök, ska duscha men orka. Orka ens gå upp för trappen. Kan jag bara få bli frisk??? *GAAAAAH*

Jag ångrar INTE att jag tog ledigt idag. Borde sova men det hinner jag inte nu.
Duscha, sminka sig, laga lunch, äta, åka till min gravida syster.

Familjen, kommer ni ihåg i Norrland:

Pappa, har du spyttit? Var det vitt eller brunt?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hihi tack, men jo 3,7 stämmer, inte mer. Men flera säger att det syns i ansiktet konstigt nog?!

Fan va soft, polare i Australien. Najs :)

2008-05-15 @ 14:02:51
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: LINDA

Ida du sa faktiskt pappa har du spyttit?? Har spyttit vitt eller brunt??haha... det finns på film... haha

Tack för alla jätte fina presenter... Tusen tack.... me love you all!!!

2008-05-15 @ 17:19:43
URL: http://halvnuffe.blogg.se
Postat av: Janet

*AAASGAAARVAAAR* HAHAHAHAHAHAH...
Vita träningscykel... *Gråter av garv*

2008-05-15 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0