★ Hej!

Men hörrni, vad är det för sommar vi har =) Helt underbart! Det är så förbenat skönt ute än, skulle kunna sova ute inatt tror jag! hihi

Wille sover, äntligen i sin säng, har ju rensat bort min "lilla" klädhög nu. Så fint i sovrummet så. Eller ja, fint och fint, vi har ju Sveriges tråkigaste sovrum men men. Går ju att sova i iaf.

Barnvakten har tackat ja till att ha Wille när vi ska ha fest. tackar och bockar för min mamma som ställer upp. *tack*
Så¨hörrni, ferreeee here we come!!! ;) haha tönt...weee

Tredje maskinen tvätt är igång nu, blev visst en hel maskin under dagen. man blir smutsig när man leker hela dagarna.

Å VET NI!!!! Idag har det varit pott premiär! Äntligen. Äntligen så satte han sig ner på pottan å fjöla.
Jag blev så stolt så jag vet inte var jag skulle ta vägen =)=)=)=)=)=)=))=)=)=) *hihi*

image142

En törstig fis...

Vi hade lite småtråkigt på eftermiddagen så vi ringde till Cammen för att komma å hälsa på men det va aldrig nån som svarade så då ville jag åka till Cattis men hon jobbade. Så dyker hon upp här efter jobbet som en glad överraskning =) Hon var här en stund och William blev ju såklart super glad, sedan åkte vi till henne. Va till hästarna som hon har som grannar, en hel hop med islänningar. Riktigt många hästar var det! Och så fina! ojojoj...Islänningar som är så fina. Jag tänkte jag skulle söka på nätet och se om de har nån turridning, att tölta genom skogen en sån här dag tackar jag verkligen inte nej till!! Om de har det, är det någon som vill följa med?? Kenzie?

Wille hittade en super duper söt liten stallkatt som han såklart fastnade för. Wille djurvän =)

image144

image145

Och såklart tidigare idag, när mamma vänder ryggen till:

image146

Pappa kom förbi förut och lämnade en kasse rabarber. Shit va spinkig han är alltså. Ser inte ut som min pappa ju.
Kan jag verkligen vänja mig vid en spinkig pappa utan mage? Han är så duktig med sin diabetes, han sköter sig verkligen till punkt och pricka!! Han får MVG av mig =) Duktiga du!! Älskar dig!!
Jag kokade en sockerfri kräm så han ska också få, lilla pappa får inte vara utan, han och jag är tokiga i hemmakokt rabarber kräm. Och råraker. Och plättar =)

image147

Detta ska bli en härlig kräm

image149

Fäääääärdiiiiig! En härlig grön kräm. Ser ju mindre god ut men smakar ljuvligt tillsammans med bruten knäckebröd och mjölk.

Lördagkväll. Inget på tv. Vad göra?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet att de har ridning ute på mörkö...

2008-05-11 @ 08:44:51
Postat av: Emelinda

Du får lära Wille att tjata på Micke om att han osså vill ha misse så tar jag med Tjabo & Alfons till Trosa marknad ;) Hihi!!!

2008-05-11 @ 15:03:51
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: LINDA

Det är bra att vi har en till djurvän i la familia... Blir wille å jag som ska ta hand om alla hemlösa djur sen... *ler*

2008-05-11 @ 19:49:21
URL: http://halvnuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0