★ Hohoho

image186

Jag tror att den ena växten är kär i den andre. Den har hittat någon att ge slingrande kramar.

image187

Här har vi ett Pingu slukande odjur!

Glömde ju skriva resten igår...skrev ju att jag FÖRST var ute på Stensund. Men sen då? haha
Sen åkte jag ut till Hunga och red ut med Camilla. Hur underbart som helst!

Jobb 10-17 idag, skön dag.

På Lördag kommer Mascha och Seroscha (det stavas inte allsa så men ryska är inte min starka sida) Det stavas väl säkert Serijosa Molotov Da Njet Spatsiba. Kympi.
Ni undrar säkert vilka det är, Mascha är mina svärföräldrars sommarbarn från Ryssland. Hon har bott hos dom varje sommar sedan hon var 8 år. Nu är hon typ 20, 21, 22? Och har en son som då är Seroscha. Världens mysigaste människor och det ska bli så kul när dom kommer! Förra året lekte Wille och Seroscha hela sommaren, och så kommer det nog bli igen, med all säkerhet =)

Näheni, då är det dagis som gäller då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0