★ Ny klocka!!

image188

Glutta in min nya Jet Set klocka som jag fick av Micke igår!!
Åh, jag är så glad! Detta är utan tvekan den mest romantiska present jag någonsin fått!
Tack darling!!  (Han säger att det är Mors Dag present men det var den för dyr för ;))

Jag börjar kl 12 idag, jobbar bara 4 timmar. Känns så onödigt, är hellre hemma juuuuuuu.

image189

Så här ser jag ut idag, bara lite sommarsminkad. Känns konstigt *asg*
Var är mina ögonfransar???  ;)

Hum...Undrar om vi ska åka till Beg bygg innan jobbet?? Har aldrig varit där men har hört så mycket om det. Hoppas de har öppet. Micke hänger på för att lämna spjälsängen hos Linda och hämta tapetseringsbordet.
Men hon är ju en sjusovare så henne får man inte tag på.
Jag säger som alla andra (vilket är så irriterande) "Passa på å sov nu för sen blir det inge sova av inte!!"
hohoho. Eller hur Linda?? (vi diskuterade det igår)

Jag funderar på att göra blonda slingor igen. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ja visst är den snygg!! Står 12065:- på hemsidan och då verkar frakt ingå. Tycker jag var ett helt okej pris för en så stor & fin soffa och så får man den hemlevererad. Såg att den fanns på Tradera också. Megacorner heter den. VILL HA!!! :P

2008-05-31 @ 10:16:44
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0