★ Solig dag med maggitarr

Underbara soliga dag! Men med magkatarr som heter duga. *puh*
Hela natten har jag legat med SVIDANDE mage och en rejäl halsbränna. Snacka om magsyran upp i halsen, kunde inte ens svälja. Och såklart lite illamående på det som alltid vid dessa "attacker".
Så jag har legat och skakat hela natten (gör alltid det när jag mår dåligt) , haft rejält svidande mage och en sjuhelvetes halsbränna. Sitter i ännu. Så det blev kräm till frukost med rumsvarmt vatten.
Får bli en sallad till lunch idag och massor med ljummet vatten hela dagen.

Kolla vem som busar här då precis. Fönstertittarn måste ju kolla till den surfande morsan.
Med en fisk i munnen...

image136

Och så en dålig bild på kaklet:

image137

Vad tror ni? Blev det bra?

Jobba idag, kl 12-16:15, sen ska jag till stallet på kvällen. Hade jag vetat att jag skulle vara sjuk så hade jag ju sagt nej. Usch, känns bara jobbigt att jag ska dit faktiskt. Med min magkatarr och bihåler och snor och hals och ja allting som är fel på mig just nu. haha

Wille springer runt i mina foppa dojjer, va tvungen att ta kort;

Nehepp. Det gick inte. Såklart. Det är ju blogg.se vi snackar om. Suck...

Vi sålde våran markis igår, så nu är det ännu en sak mindre i garaget. Cribbes pappa köpte den utan blinka, vi slängde iväg den för en tusing. Kanske kunnat få 5000:- kanske? Men sånt skiter vi i, inte vi som köpt den ändå. Samma sak med kylen och spisen vi köpte förra året som bättre begagnat, det hivade vi. Orka inte hålla på å sälja och grejja. Äh, bort med skiten så man blir av med det, hatar när man bara samlar på sig.

Nehepp, nu ska jag och Wille snart åka iväg med farmor, jag ska köpa nytt busskort och dra till jobbet och Wille ska va med farmor idag medans Micke sover. Han har jobbat natt men har inte gått och lagt sig än, han lackar vardagsrumsgolvet...Duktig han är va?? hihi

Känns surt att ta 10 bussen när man börjar 12 men vatusan, bara gilla läget =)

Tjing tjong!!


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Varför inte ta bilen när Micke ändå är ledig o ditt busskort gått ut?

Köket ser kanonsnyggt ut!! *avis*

2008-05-03 @ 12:42:10
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ahaaa då hänger jag med ;)

Tack :P

2008-05-03 @ 20:17:20
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0