★ Till Dig

Till min underbara vän Cattis:

Du är den finaste vän en rutten Ida någonsin kan få!
Du är så förbenat jäkla snäll så det finns inte,
du har så mycket kärlek som strålar ut, så mycket glädje,
massor med Ida humor och några fisar också =)

Du tar hand om William så bra. För bra.
Du köper presenter och kommer förbi med gottis.
Han fullkomligt älskar dig, du är hans bäste vän tror jag nog.
Du och Märta ligger nog på delad första plats =)
Bara som idag, när jag berättade för honom att du skulle komma,
då står han i fönstret en timme och bara väntar. och jamar. (CATTis)

Du är så äkta, så förstående, så omtänksam,
så kärleksfull, så snäll, så underbar, så rolig.
Ja, du är allt! Inga ord i världen kan beskriva hur bra du är.

Jag är så otroligt glad över att ha dig som vän. Du är verkligen bäst!

Jag älskar dig!! Tack för att du finns...

image150

Typiskt oss, eller hur? hihi

image152

Kommer du ihåg Grönan? Hihi



Kommentarer
Postat av: Emelinda

Va gullig du är gumman!! Jag hoppas Cattklutt läser detta!! Kanonfint skrivet gumman!!

2008-05-13 @ 11:54:15
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Cattis

Tack vännen! Det var fint skrivet av dig =) Vad glad jag blir. Måste nog säga att det kom en tår eller två när jag läste. Älskar dig med! Vi rular, och kommer alltid att göra det!!

2008-05-13 @ 14:26:39
Postat av: Janet

Ni är ju ruttna....!!! Hahaha

2008-05-13 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0