★ tjipp

Tyst. Lugnt. Godis. Pepsi. Micke tränar fotboll och Wille sover. Sitter här och bara njuter! Men godiset var bara gott några st, nu är det inge gott längre. Jag har blivit en mupp vad gäller godis. Vilket är bra iof =)

Jobbat som ett as idag. Vissa jobbar medans andra tittar på. Usch.

Men oj vad trött jag blev, lika trött som Wille som storknade här hemma av trötthet. Han är inte kry än och han är nog på väg att få feber igen för han började hetta till när Micke sövde honom...Så han börjar väl gråta snart där uppe. Min lilla Pingu Wille... Är det någon som hittar leksaker med Pingu eller vad som helst så snälla säg till då! Min son är ett Pingu freak!

Jag som ville måla naglarna, i fransk manikyr, så kom jag på att jag inte har något nagellacksborttagning (långt ord!!) Ska jag kanske krypa ner i soffan och bara vara mig själv för en stund?

Förresten!! Fick min lönespec idag!! WIIHOOO!!! Jag dansar av lättnad, glädje och allt sånt där. Alla ekonomiska bekymmer är som bortblåsta. Äntligen. Äntligen kan vi leva som folk!!! Najjs.

Vet ni vad jag tänkte på?? Jag funderar på om jag ska åka till Hans Sheike ute i skogen och tuktas lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0