★ Vinter

Det är vinter ute. Jag fryser ihjäl. Usch!! Kan det inte bara bli sommar?

Köpte nagellack idag, och mascaror. Det var 50% på hela Lóreal sortimentet så jag var tvungen. 3 nagellack och 2 mascaror. Och så råkade det visst slinka ner en Lacoste pasfym också. Men den var jag värd =)
Eller hur Micke, hihi!

Men HAHAHAHAHA Micke satte på Eurovision skiten, men ärligt?? Tycker folk att det där är bra??
Jag säger att det är en skam för världen. Det är pinsamt. Det är...det är...Ja vad är det? Ett skämt??

William är konstigt sjuk, han får febertoppar och är skit risig. Sen när han fått alvedon och vilat så blir han som förbytt, sen håller det på så. Inatt bara skrek han. Oförklarig smärta, det var så hemskt! Sen fick han kväljningar så vi tog fram hinken men inget kom upp. Vi satte på Rally (det enda som gick mitt i natten) och försökte lugna ner honom, så slappnade han av och var helt såld på alla bilar som tok körde. Sedan somnade vi alla och vaknade halv 9. TUR att jag började 12 idag (vilket jag egentligen inte gjorde) Jag hoppas verkligen nu att han får sova inatt.
Nu har han ju ätit lite iaf. Har vägrat idag annars. Han åt inte ens sin glass förut. Förstår ni då hur hängig han är?? =(  Hoppas han slipper magsjuka. Det är det enda jag tänker på just nu...URRK!!

Undra om jag ska måla mina naglar igen? Ett till lager, det är ett sånt snyggt halv vitt lack, nästan genomskinligt men ändå det där fräscha vita som slår igenom...

Jusste, jag måste ju duscha...Hmmm... Om natten är lugn och Wille verkar pigg imorgon så måste han gå på dagis annars får någon vabba.

Svängde förbi pappa förut för att kolla upp sockernivån, idag låg jag på 4,6(?) så det är ju MYCKET bättre.
Inget att oroa sig för längre med andra ord.

Nu är det duschen och sängen som gäller!

Tjingeling och god natt

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Öh äter & dricker? Till marknaden eller? *asg*
Kött & potatissallad? Öl? :P

Puss

2008-05-21 @ 10:35:38
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Anonym

Äsch, vilken sort spelar ingen roll. Nån billig starköl blir finfint :P

Nej drinkar är inget för mig, blir ju så full :P

2008-05-21 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0