★ Kauekaua?

Det är jag som är tuttbrännarn! När jag smort in den ena tutten så börjar den andra att brännas. Whats wrong with me?? Ingen annan som testat på tuttbrännar syndromet?

Jag är ruskigt uttråkad. och har varit hela dan. Borde ju sova men är inge trött. Bara hungrig.Är man fet så är man.

Idag när jag och Wille var i lekparken så sa han plötsligt, "Mamma! Mimmi kschhh i kauekaua!"  Någon som undrar vad det betyder?  Skriv och gissa så vinner ni ett pris =D

Mickes sjukaste dröm inatt, han drömde att han sög av sig själv. Har jag sagt att han är smygbög? Inte?? Nä men då vet ni nu =D Ska mobba han ett tag framöver hade jag tänkt.

Kan någon gemig ett berg av frukt?????? Give me motherfucker. *dregel*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ja det va kul.

Jag har tråkigt.

Bla bla-

Blä.

Förut idag när jag träffade Kenzie och Theo så drar Theo iväg med barnvagnen och kör iväg den ner för ett stup. Kenzie skriker NEEEEEEEEEEEEEEEJ! Och sen låg den när nere, mörbultat och dan. Det var så kul, Malin skratta så hon grät. När Kenzie väl tråcklat sig ner och upp från den där skogs stupet så utbrister hon sniffandes "Fan, vad den luktar!!!" Ånej, säger jag, hänger det bajsklittar i den??  "Nej den luktar buske!"  Hahahaha sen när började buskar att lukta illa?? Allt va så kul, alla va så trötta. Ja...lättroade morsor helt enkelt. =)

Nä, om man skulle ta och råna en Indian på frukt??

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kollat så du inte är på smällen då=)?

2008-11-04 @ 11:55:15
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Linda

JAG tror han sa mamma jag har kissat i rutchkanan..!! Har jag rätt??

2008-11-04 @ 18:28:21
Postat av: Linda

Yes jag väntar hjärtlinnerligt på mitt pris....



KImpa mår toppen bra... han bara sover å äter å skiter å skrattar... han är bäst... min lilla kimpa skinn paj....



Du kanske är med barn ida... det tok brännde i mina tuttar när jag var på smällen... aj aj....

2008-11-05 @ 10:00:34
Postat av: Klutt

Jag gissar på att han har kissat någonstans =)

2008-11-05 @ 17:49:27
Postat av: Kenzie

Jag tror samma som Linda, iaf att det gäller rutshkanan. Pöss!

2008-11-05 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0