★ rumpnisse

Full rulle all weekend! Jag har bott i köket mer eller mindre, fick hjälp av Cattis att göra munkar, det var snällt!
Föedelsedags kalaset vad jätte mysigtså mysigt det kunde bli med 2 illbattingar som sprang omkring och skrek *asg*
William och Benjamin är helt makalösa ihop. Mitt i allt bus så kan de börja kramas och pussas. Några gånger har man hört att Benjamin plötsligt säger, "Jag älskar dig William" hihi åh =)

Idag fick pappa vara barnvakt åt Wille för jag tog ett extra pass på jobbet, kunde inte tacka nej till att jobba idag, 100%OB ju för tusan, jag jobbar gärna varje söndag! Skulle jag lätt tacka ja till om jag fick frågan. Fick även låna pappas bil, hur gulligt som helst! Men däremot fick jag lyssna på AC/DC eftersom radion inte fungerar, och musik MÅSTE jag ha!!!  Så det fick bli lite gap och skrik, bättre än inget ;)

Har kommit fram till att jag inte kommer baka med Smör någe mer iallafall, allt jag bakat med smör blev bränt i botten! Suck. Får återgå till margarutt.

Vintern är här, kallt å jävligt men jag vann en hundring på Bingolotto! Alltid något kul i denna vargavinter.

Vad ska jag skriva om? hmmmm. Har ont i tutten. Har haft det känge nu, börjar tro att det är en svampinfektion? Fick det när jag ammade Wille för hundra år sen men nu ammar jag ju iof inte men det är ändå samma lika. Kanske ska be svärmor att skriva ut en tuttsalva åt mig.

Nu när jag jobbar halvtid så har jag blivit medryttare på Bonny igen, så imorgon bitti drar jag ut och rider =) Nice va??
Erkänn att ni blir avundsjuka?? =D

Jag har verkligen dom 2 mest underbara katterna i hela världen!! Så tillgivna, gosiga, sociala, rädda, SNÄLLA, mysiga, söta, bäst, kurriga =)

Nej vafan, vilket värdelöst inlägg *asg*  Jag drar och lägger mig!

Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Hanna Brännbacka

jag är sjukt avundsjuk på att du är medryttare ;) Jag vill också rida!!!

2008-11-02 @ 22:51:13
URL: http://www.handlashantverk.se
Postat av: Jennie

Hur 17 får man svamp i tutten=)?

2008-11-03 @ 14:33:02
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0