★ Jag fångade ett spöke!



Det gick rykten om att gungorna på lekplatsen gungade för sig själva så jag gick dit på kvällen för att ta kort.
Kolla vad som fastnade! Gungan är egentligen still men på bilden syns något helt annat! Hur läskigt som helst! Kommer aldrig mer våga gå dit!! Läskig form på hela grejen, ser ut som ett ansikte högst upp vid träden. Men nej usch...!!

Igår var vi sjukt duktiga med sovrummet. Garderoberna åkte ut och jag hann riva ner alla tapeter. Så Micke håller nu på att spackla lite, är ju grov betongvägg där garderoberna en gång satt. Önskar bara att fönstrena vore här så man fick upp dom...så allt blir klart på riktigt. Det lutar åt att vi tar parkettgolv i sovrummet, laminatgolv är juför fasen dyrare. Då köper jag hellre parkett. Vetprecis vilken sort det ska va, vetinte vad den heter dock men den finns på järnaffärn.

Sådärja, då har man lurats färdigt för idag =D Det är ju såklart ingen spökbild! Bara jag som skulle ta kort med mobilen när William gungar men som ni ser så blev det inte så lyckat =D
Fast jag förväntade mig inte att ni skulle tro på det heller *asg*

Börjar 12 idag, Micke skjutsar in mig för han ska till ÖB. Skönt för då slipper jag sitta på bussen nu.

Vi försov oss imorse. Kl 9 vaknade jag med ett ryck och insåg att precis då skulle William vara på dagis för att bli fotograferad. Han missade gruppbilden tyvärr men vi hann till den personliga fotograferingen. Det är det viktigaste, men det var ju väldigt synd att vi missade gruppbilden, hade varit sååå kul att ha ju. Men men, får vänta till nästa år.

Hörrni, det här med Stjärnor på is, det måste väl vara det sämsta programmet på länge? Pinsamt dåligt ju...
Det är sämre än Let´s Dance så då är det DÅLIGT!
Och namnet, Stjärnor på is, det är ju inga stjärnor! Bara C kändisar! Jag hade tittat om Anna Book var med, skulle vara kul att se någon göra dödslyftet med henne...

Några som skulle vara kul att se i det programmet skulle vara bla;

Stefan&Krister
Kling&Klang
Pippi&Prussiluskan
Ronny&Ragge
Björn&Robert Gustavsson


DÅ skulle det bli ett program värt att se på.



Min sötis leker med tåg.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Hahaha du hade lätt kunnat lura mig med spökbilden!



L är en lortgris. Kan man ju dock aldrig tro när man ser honom eftersom han alltid går i dyra märkeskläder. I hans förra lght dammsög han inte på 6 mån. Vi har bott här i 2 mån nu och han har dammsugit EN gång, woho!

2008-10-13 @ 10:58:59
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Jag ska inte behöva tukta honom. Han är vuxen och borde inse själv när det behöver städas. Jag funderar på att strejka helt och se om han tar tag i något. Nackdelen är att jag inte vill leva i en sophög och lär ju så få göra om jag ska orka vänta på att han gör något. Jag, trött på L? Nej då, inte alls!!! Ställer mig frågan om vad jag ser i människan om och om igen. Han är ju bara negativ till ALLT!! Ja förutom fotboll & öl förstås. Men att tänka på någon annan än sig själv går visst inte.

2008-10-13 @ 11:22:48
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Caroline

Förståndig kille du har! Tåg is the shit!

2008-10-13 @ 12:09:12
URL: http://line73.blogg.se/
Postat av: Linda

du lurade mig med spökbilden.. vart fan rädd alltså.... skämms



Å jag håller med om stjärnor på is.. riktigt skit program...



Å kim har vuxit så mkt nu så nu kan han ha sin svamp body han fick av dig.. :) Han är skit söt i den...

2008-10-13 @ 15:22:17
Postat av: Emelinda's blogg

Nej nej, jag vill inte lämna honom. Älskar ju den där karln. Men han måste ju inse att man är två i ett förhållande och två som är sambos. Dvs han måste ge något och han måste ta egna initiativ.

2008-10-13 @ 16:48:23
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Klutt

Ha ha jag gick på att du fotat ett spöke!! Bra gjort!! =D

2008-10-13 @ 16:59:38
Postat av: therese

jag hade gått på spökbilden.

2008-10-14 @ 18:40:19
URL: http://mammatezz.blogg.se/
Postat av: micke

Ida är sjukt duktig speciellt när hon hjälper till fast hon har ont... den bästa frun man kan ha. tack för att du vill dela ditt liv med mig...

2008-10-15 @ 00:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0