★ prutt

Då har marsvinen flyttat då... Tomt känns det. Och konstigt. De nya ägarna kom ända från Katrineholm för att hämta dom så dom ville verkligen ha dom om man säger så =P
Saknar dom redan!! Tur att vi har Spinkis och Tjockis som substitut =)

Cattis har varit här idag, vi har ätit mat och socker och kollat på spökprogram och fisit. Som vanligt då med andra ord.

William fick en febertopp och somnade i soffan. Hoppas hans hosta ger med sig nu när marsvinen försvunnit, mycket partiklar i luften som flugit omkring, hö, halm, spån, marsvinsfluff, avföringsgrejs...
Men iaf, han klagar på smärta i fötterna. Han har gjort det länge men då har det mest varit på mornarna, att han tex inte kan gå i trappen då för det gör ont. Nu blir det mer och mer och idag grät han nästan pga av smärtan.
Vad är det skumt med våran son??

Jag ska upp tidigt imorgon, fyyyyy faaaan *ångest*  Blir borta hela jävla dagen, måste äta frukost, lunch och middag ute. Vad billigt. suckelibruckeli.

Ska va hästvakt i helgen, åt Bonny, det ser jag fram emot =) Lillskruttan, som inte är så liten iof...

Syrrans bebis som börjar bli stor, är såååååååååååå söt. Jag saknar honom jämt känns det som. Underbarare bebis får man leta efter. Han är min lilla Alfons. Så söt så man smälter. Måste lägga in ett nytt kort på honom så ni får se...skönheten himself... Linda; pussa Kim från mig!!

Jag är inge sovsugen. Blä. Ångest för att gå upp kl 07. usch.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kraken, är han mkt förkyld kan det ju vara kramp i fötterna? Jag brukar få otroligt mkt kramp o smärta i lederna o då framför allt händer o fötter när jag har virus. Hoppas det löser sej med lillkillen, aldrig kul när ens barn är sjukt o man inte vet vad som är fel!!

2008-10-22 @ 23:22:21
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Kenzie

Ville du träffas nått i helgen när E är här? Du får gärna komma över på middag på lördag om du har lust. Hör av dig så jag vet. Kram

2008-10-23 @ 09:45:53
Postat av: Jewnnie

Kanske är någon form av allergi då. Men är det så, är det ju bra att få veta det så man kan få medicin för det.

2008-10-23 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0