★ TjingTjong

Jävla omskyltning rent ut sagt och jäkla *morr morr, censur* Vill skriva så jäkla mycket här men jag vet att kollegerna läser min blogg. Eller ja, iaf en men det räcker ju gott och väl för att det ska bli ramaskri.
Suck suck suck. Men imorgon efter jobbet så drar jag och Cattis på bio iaf. Det förtjänar jag mer än väl.

Annars så leker livet. Har flödarmens så jag ger upp det där med syskon. Helt ärligt, jag skiter i det. Tror vi blir lyckliga vi 3 tillsammans. Det är nog meningen att det ska vara så. För nu i Oktober har vi försökt 1 år.
 
Wille ligger och toksover, Micke ligger i soffan och tittar på tråkprogram och jag har tråkigt. Ska nog ta en dusch för att sedan krypa ner i kojs. En bajsig arbetsdag imorgon. Suck. Vill bara vara hemma. Som sagt, jag vill skriva massor om jobbet men jag kan inte.
 
 Jusste, det är ju Greys Anatomy ikväll! Så det blirtill att duscha för att sedan kika på det! JIIIPPIIIII!!!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Gumman, har man försökt så länge så fååår man be om hjälp!!



Du får la skriva om jobbet, så länge du inte hänger ut någon eller bryter mot nån sekretess. Hehe ;) Kraaam

2008-10-08 @ 20:33:09
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Men va är det där för påhopp om KARIN? du har själv sagt att det är för långt att åka bil med wille så ja därför vet jag att ni inte skulle komma..

2008-10-08 @ 20:50:17
Postat av: Linda

Glömde säga att i lördags så drog ni bara å jag vet att ni vart sura för att jag reagera som jag gjorde.. Du sa inte ens hej då till Kim eller mig utan bara drog.. Va inte läge å ringa dig å säga jag vill hem... Men nu verkar ju du så sur på mig av nån anledning å jag vet inte varför... Ska skicka ut inbjudan till dop i morgon.. är det nån ide å skicka till dig?

2008-10-08 @ 20:58:17
Postat av: Jennie

Jag är så nyfiken på hur folk definerar "försöker"...prickar ni in ägglossning o sånt krux? själv tror jag inte på att försöka utan har man bara sex som vanligt, ja mer än typ 5 ggr i månaden, så flyttar det in en bebbe såsmningom=)

2008-10-08 @ 22:22:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Kenzie

Ja hjärtat du vet ju vad jag tycker. Om man har oregelbunden mens och har försökt så pass länge så har man all rätt i världen att få hjälp. Det hjälper ibland inte att bara ha sex och förvänta sig att det sker när det sker, ibland behöver man hjälp på traven och varför vänta? Jag vet ju hur mycket du vill ha en liten till gumsan. Oregelbunden mens kan tyda på en hormonrubbning och det kan ofta lätt åtgärdas med hjälp av medicin. Ja du skrutt jag kan bara ge dig råd och säga vad ja skulle gjort i din situation, men det är givetvis upp till dig att bestämma. Alla har tyvärr inte sån tur att man kan välja att bara köra på...inte ens om man lätt blivit gravid tidigare.

Jaja du vet iaf att jag håller alla tummar och tår för att ni ska lyckas.

2008-10-08 @ 22:39:49
Postat av: Jennie

Jag menade givetvis inget illa med mitt inlägg, det var bara en åsikt, jag vill ha sex för att jag tycker om det, inte på beställning för att göra barn...

Tog dryga 1½ år för oss innan jag blidde gravid (det senaste) efter det jag slutat med Psprutan, så det kan ta tid utan att det är något konstigt, det var det jag menade.

2008-10-09 @ 08:12:15
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Kenzie

Givetvis kan det ta tid utan att något är fel. Men om man väldigt gärna vill ha barn så skulle iaf jag använda mig av ÄL-tester och därefter uppsöka läkare om inget hände. Man ökar sina chanser rätt markant genom att veta när ens ÄL är, speciellt om man har oregelbunden mens. Du kan bara bli gravid ett fåtal dagar i månaden. Och man kan givetvis fortsätta att ha sex för att man tycker om det också, man måste ju inte enbart ha sex dom dagar man får utslag på ÄL-testet.

2008-10-09 @ 12:36:01
Postat av: Linda

Försök att inte tänka på bebis så mkt.. men förstår att du blir frustrerad.. tog ju 7 månder för oss att få Kim... MAN ÄR JU BARA FERTIL 48 TIMMAR I MÅNADEN.. gäller att pricka in men har du oregelbunden mens är det svårt... du måste ju må bra själv å inte vara stressad eller ledsen... kroppen känner av sånt..

2008-10-09 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0