★ Tjing Tjong???

                                                   

Denna film såg jag och Cattis igår! Vi två har en förmåga att skratta till skräckfilmer och påpeka alla fula monster och typ prata bort halva filmen...Så Cattis var väldigt förväntansfull på vad jag hittat för film. Jag har ju då en förmåga att ALLTID välja fel film. Meeeeen. Mamma. Jag gömde mig under mitt hårband och skrek om vartannat men Cattis, den fegisen, hon tittade ju inte ens emellanåt! Hon satt och tittade ner i knät *asg*

Vi köpte godis och jag tappade en hundring *suck* Sedan åt vi på Donken (såklart) Var annars? Sen när vi skulle åka hem så skulle juhon släppa av mig i Södertälje där jag hade min bil. Men halvvägs till Järna så kom jag ju på, "Vart fan är vi på väg??" Haha Så det var bara vända igen. Suck för oss.

William är extra rolig idag. En härlig trots dag med Kattmisshandel och gnäll. Så roligt att vara ledig dessa dagar *s* Men men, det liksom ingår i detta heltidsjobb som mamma. Hur länge brukar en trotsperiod hålla på?

Men gud vad Tjockis är gosig, det tar mig 18 år att skriva det här.

Wille sa nyss att han skulle iväg och jobba med Micke. När ska ni åka då? frågade jag. "Tio i 3" svarade han då *fniss*  Jusst nu har han bäddat på golvet med kudde och filt, där ligger han och kliar sig i ögonen. Trött redan? Vi ska snart gå ut igen, han var nyss ute och lekte med katterna men vi måste ta en prommis till affären.
Vi ska baka också. Ringa Kenzie kanske? Micke ska jobba eftermiddag, heeeela helgen. Kul i jul då. Fasen ska jag göra hela helgen?

Våran Micro började brinna igår. Vad gör vi med våra microsar???? Detta är våran tredje Micro på 8 år. Är inte det kanske mycket förbrukning? Alla har de börjat brinna. Och då tänker ni säkert att vi är familjen snusk som aldrig gör rent våra El Microsar men det gör vi ju. De är aldrig geggiga! Men men...kanske pajjar dom för attviinte använder de så mycket? Skitsamma, Micke åkte till Kjellbergs iaf, köpte en ny med 2 års garanti. kan ju hoppas den håller längre än så. Fast den var ful. Real ugly. Karlar ska inte köpa sånt där utan frugan, blir inge bra då ;)

Jahapp, det var en hel saga om våran micro. *asg* Kanske bäst att avsluta nu innan jag dödar er av uttråkning.

Puss och gull.

Förresten, jag brukar ju ofta säga "Tjing tjong" och har ju bland annat det som rubrik emellanåt, senast sist jag skrev. Så igår när jag skulle lämna biljetten på Heron så säger jag "Tjing tjong!" När jag i samma veva tittar upp, så är det en kines som står där. Niskulle hört min invirade ursäkt som aldrig tog slut. Cattis var tvungen att gå iväg för att skratta och jag skämdes ihjäl. Ibland är jag bara sååååå pinsam.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

HAHAHAHAHA men gumman, "Tjing tjong" på dig me, hahaha jag kan inte sluta garva!!! Saknar dig tokfia!!

2008-10-10 @ 10:48:52
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kikade på mirrors förra veckan, den va lite halvvläskig...tillomed A satt o gömde ögonen hehe

2008-10-10 @ 13:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Kenzie

Jag plingar dig ikväll raringen. Tänkte att vi skulle kunna ha en mysdag på söndag? Puss

2008-10-10 @ 17:45:57
Postat av: Jennie

Mmmm, dock ha jag svårt att glädjas med alla gravida eftersom ajg skulle varit i den siutationen själv=( Jovisst en kryssning skulle v skoj, till våren eller nåt när man har lite bättre stllt kanske=) Supa o dansa på borden;)

2008-10-10 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0