★ Meeh

Hallåååå Lååååå Ida Raul häääee!!!!!

Sitter här med ryggstödet uppe i min underbara säng och blippar omkring på datorn. Vi har precis ätit popcorn och kollat på Heartbreak Hotel. Sjuk film =P haha

Inatt kunde jag inte sova och var vaken halv 4 när William kom intassande. Varit sjukligt trött hela dagen men nu, när jag befinner mig i sängen, är jag piggare än aldrig förr. Varför är det så? Skadat.

Måste raka mig under armarna, har rastafari ju!

På Indiska gott folk, har de världens snyggaste krok(ar) som jag bara måste ha i rummet. Att hänga kläderna på när man går och lägger sig. Kostar 99 riksdaler och är väl 5 krokar på eller nå sånt. Imorgon så måste jag leta fram tavlorna från garaget och trolla upp på väggen.

Vad i sjutton gubbar ska jag blogga om? Ingen aning men ändå så sitter jag är och skriver en massa goja.

"Miljona miljona miljona rosooaaaaa..." Idag är jag finne. Känns bra. Kan hända att jag blir mexikan framåt småtimmarna. Men nu är jag Idalainen.

Micke kallade mig precis för flugfisken???   "Går det bra flugfisken?" frågade han plötsligt.
Vad kan man kontra med? 

Nu kommer Spinkis och ska stämpla stjärthål i ansiktet på mig, Seriöst, vad har katten för böjelser???Hmmmm...

Nä fy fan vilket tråkigt inlägg, i give up.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Stjärthål i ansiktet? Hahaha, du är sjuk baby ;)



Jag kommer till Vhd nästa helg som det ser ut just nu iaf :P

2008-10-19 @ 19:38:44
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0