★ morsning korsning

Härlig dag idag. Började dagen med en härlig frukost med Wille. Som varje dag såklart ;) Sedan åkte vi  till Trosa för att se om skomakaren var öppen, men det var den inte men däremot så köpte jag en ny bh. 100 spänn från Agora...Rea, sånt gillar vi!

När Micke vaknat eller snarare blev väckt av Willes pussar så drog vi och kollade på skjutdörrar. Men hmmm... Vet ni vad 2 små skjutdörrar kostar??? 12000:- tolv tusen riksdaler. Ja men va bra, det har man ju råd med. Suck. Så vi får hänga upp tyg istället för garderobs dörrar så länge. Nu när jag jobbar halvtid så kan man ju inte leva som förr...Vinna ett par miljoner? Ja tack... 

Efter det bytte jag om till stallkläder och drog till Bonkan. Jag red ut med Anneli, skogstur på en timme vilket var helt fantastiskt underbart och välbehövligt. Vi travade längs skogs stigarna och snackade en massa skit. När jag sitter på hästryggen är jag så lycklig. Jag hör hemma där. En dag, en vacker dag, är det jag som bor i det perfekta läget att ha mina 2 egna hästar på MIN mark...åh, härliga dröm.

Sen när jag kom hem så var det bara att fräscha upp sig för att åka till Kenzie på härlig middag. Hennes mat är gudomlig, man är på restaurang. Fick förrätt, Italiensk med massa goda ingredienser som jag glömt namnet på, typ mozarella och torkade skinkor och kött och massvis med annat mumsigt. Så kräsen som jag är när det gäller sånt så tänkte jag bara "Hjälp, det är för fint för mig, kan inte ens uttala namnet på ingredienserna" Ostar och sånt är ju inte min grej...MEN, jag åt. och åt. Och vräkte i mig! *asg* Det var ju superduper as gott. Nästan så det kurrar till i magen på mig just nu =D hihi. Varmrätten var lika gudomlig den, potatisgratäng med helstektfläskfilé som hon skar upp och fyllde med vitlöksost och lindade in i bacon. Mmmmmm! *kurr*

Efter maten blev det att slöa i soffan framför Sex and the City filmen. Men usch vad den var tråkig. Hände ju ingenting. Nä blä. Serien är ju bättre, men så brukar det va...

Klockan är massor, här sitter jag i sängen och bloggar. Herregud, jag måste ju sova, är ju jobbdag imorgon!
Och rid dag...

Så tack och god natt!  *gäsp*

Tack mina fisiga vänner för den underbara kvällen med er!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Tack själv gumman, det var härligt att se dig. Förlåt för att jag inte orkade stanna tills du slutade idag bara. Får komma o bo hos er nån helg sen också :) Puss

2008-10-26 @ 18:49:05
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Kenzie

Haha sötnöt! Jag är stolt över dig för att du vågade prova ;-) Tack själv för sällskapet. Hoppas vi kan ses snart. Puss

2008-10-27 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0