★ Hola!

Härlig dag idag! Vi startade dagen med en härlig frukost sedan tog vi en promenad till järnaffären i höstrusket. Jätte skönt ute har det varit idag! När vi kom in där så var det första vi såg helt underbart! Vi såg våra tapeter! ÄNTLIGEN!! Efter 2 års letande så bara fanns dom där, som om ingenting hade hänt =D Nu är dom beställda och kommer om en vecka, så nu börjar renovering av vårat sovrum. Vårat äckligt tråkiga och snubbiga sovrum ska äntligen få bli underbart! Vi ska ha svarta tapeter och sen en fondvägg i svart/vita i träd vid sängen. Jag vet att det låter hårt och helt fel med svarta tapeter och att ni säkert tänker "men gud, nej, dom förstör hela rummet" Men jag lovar, jag ska visa när det är klart, det kommer bli så förjävla snyggt att man inte kan tro det =D Jag vet PRECIS hur jag ska ha det. Med tjocka vita gardiner och mina fjärils wallisar...ååååå LÄNGTAR!!! De fula 70 tals garderoberna åker ut så sovrummet kommer ju bli enormt. Jag vet precis vilket golv det ska vara också. Helt sjukt. Äntligen efter 2 år så faller allt på plats. Ingen är lyckligare än jag =D
Och med nya fönster på det så kommer det bli magnifiko! Weeeeee!!!!

Annars så har jag och Wille busat hela dagen, vi har varit i lekparken och vi har byggt lego, ritat, bakat och gud vet vad. Till middag åt han och jag helstekt rostas med rotsaker i ugn. Med en frisk sallad till och Loka. Fantastiskt gott var det!
Nästan så det kurrar lite i magen...hehe

Imorgon blir det till att träffa Cammen, ska bli kul! Så spännande att få se hur stor magen blivit, hon är ju så perfekt gravid, så himla vacker. Typiskt henne, hon blir aldrig ful vad hon än gör. Varför kan inte en annan få ha det så? Nä en annan blir bara äckligare med åren ;)

Vad var det mer jag skulle skriva om? Inget intressant säkert....

Nu ska jag se på andra halvleken fotboll.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenne

Trr det blir kanoners med svarta tapeter, har jag alltid velat ha själv så=)

2008-10-12 @ 12:52:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0