★ Fis

Williams rum kommer bli helt underbart! Det har redan blivit det och det är ju inte ens färdigt =D haha
Han blev så glad över sitt nya rum!! Sååå himla glad. Äntligen har han ett eget fint rum. Han ääääälskar sina nya Bilar gardiner! hihi. Han slängde sig i sängen direkt och bäddade ner sig:



Måste försvara mig med att han var nyvaken (därför nappen i mun)



Glutta in hans Bilar stickers! Han är mäkta stolt =D

Det vi har kvar i rummet nu är fönstrena, golvet, nya lister och...och....och någe mer?
Vid golvet sen så ska jag sätta dit wallies iform av 3 "tunga fordon" Traktorer och sånt där ballt. Som han fullkomligt älskar =D Fönstrena tar 6 veckor att komma så rummet blir ju inte klart än på ett tag. Micke måste riva lister vid balkongdörren och massor sånt så golvet får läggas efter fönsterna är ditsatta.

Har jag sagt att min jacka har kommit? Willes pyjamas overall i Bilar som han är galen i, han ska ha den på dagarna också *asg* Men jag är minst lika förälskad i min nya jacka =D



William lagar lunch! Han blir nog kock på äldre dar...

Snart är det sängdags för Willefis, han äter kvällsmål just nu... Vällingen är long gone. Förutom när han hade tokfeber här om dagen, då fick han välling.

William behöver en bokhylla till sitt rum, så är det någon som har en till övers så hojta!
Helst i samma serie som vi redan kör, från Ikea, men jag har glömt bort vad serien heter. *suck*
Äh, vad jag svamlar! Stackare.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

I antikbets? Leksvik kanske du menar? Fast vet inte om det finns någon sådan bokhylla längre, annars finns det en annan bokhylla på Ikea i antikbets för 695:- tror jag. Sån ska vi ha till vardagsrummet så jag har nånstans att ställa mina böcker och mitt vin :P

2008-10-05 @ 19:41:04
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Ja soffbordet är Leksvik, vi har samma. Men hittar ingen snygg bokhylla i den serien, däremot finns (har funnits på Ikea) Markör bokhylla i antikbets på Blocket. Kolla vettja!



Pussiluring

2008-10-05 @ 20:50:49
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0