★ Hjälp mig

Här sitter jag. Med fruktan i halsen. Jag vill inte ha denna magsjukefobi. Vill inte, vill inte, vill inte. Varifrån har jag fått denna fobi? Den tar över mitt liv. Jag väntar på en host, en hulk och en spya. Nu låter han där uppe. Jag är ensam hemma, jag vågar inte gå upp! Vad gör jag om han spyr när inte Micke är här?? Jag kan inte torka upp spyorna... Jag låser dörren så vi får sova i vardagsrummet då. Jag börjar få panik. Vill gråta. Varför? varifrån kommer denna jävla fobi???????

Hjälp mig någon.

Annars så känner jag mig tom. Vad hände?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet hur det är ida... DEnna fobi har tagit övertaget om mig i flera år... det var ju dels av min fobi jag var långtids sjukskriven förra året... men inte fan hjälpte terapi mig inte.. har fortfarande skräcken kvar...

2008-09-10 @ 00:12:48
Postat av: Emelinda's blogg

Du är inte ensam om att ha denna fobi. Jag har det dock inte, men vet flera andra. Hoppas ni slipper skiten!!

2008-09-10 @ 10:39:48
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0