★ Inventering

Trött, huvudvärk och bara allmänt mensig. Det är jag det. Kl 22 ska jag ligga i sängen, nyduschad och klar!
¨
Micke har fixat vagnen, med stripes. haha. Men det ska tydligen varken synas eller kännas med hans proffsiga lagning. Jag vet inte, jag har varken tittat eller provkört.

Det här med inventering är ju verkligen noll spännande. Det måste vara bland det tråkigaste jag gjort i mitt liv. haha. Fy fasen säger jag bara. Stora klumpiga handdatorer som inte är ett dugg genomtänkta. Vore ju smidigt om de var häften sin storlek med knapparna mer planerade där man kan jobba med en hand. men icke då, varför göra det lätt för alla små stackars inventerare? haha. 2000 talet, vad är det? Om man skulle ta och bli uppfinnare. Har mycket bra ideér till massor av saker. Skulle ju kunna tjäna storkovan??

10 minuter kvar tills jag ska ligga i sängen och ruttna. Så nu ska jag duscha.

Tjing tjong plong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0