★ hojhoj

En trött Adolf. Det är jag det. Smet hem 2 timmar tidigare från jobbet, det va nice! Har så ont idag.
Bästa doktorn ringde, alla prover såg bra ut. Hon ville skicka mig till ortopeden då jag har förträngningar i ?? vad det nu heter, men där har jag ju varit förut, kostar bara pengar att springa överallt. Meningen är iallafall att man ska operera dessa förträngningar, men oh no. Ingen operation här inte! Nejnej...Då kom jag med förslaget att jag vill gå till en dietist till att börja med. Som verkligen hjälper mig med maten och vikten. För att ju mer man väger, desto trängre blir just förträngningarna. Om jag förstod det rätt. Så jag tycker absolut att det är värt ett försök att gå ner i vikt, MEN jag måste ju verkligen få hjälp, annars klarar jag det inte. Doktorn tyckte iallafall att det var en strålande idé. Hon såg min utredning i datorn att problemen började långt innan jag blev fet men som sagt, värt ett försök! Någonstanns att börja...

Vet inte om jag ska smita upp till sängen och sätta på en film, jag är sådär härligt trött då man bara vill ligga skönt som en död sill och bara slappa. Ska bädda rent först bara...Nyduschad är jag så det kan ju inte bli bättre! Kanske tända ljus. Jaaa vad mysigt!

Vet inte hur länge jag skrivit detta inlägg, pratar med Djuret samtidigt, hon är så störd! *asg* Cattis, du är bäst!

Nä ni ungdomar, dethär blir man inte klok av!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0