★ hoppla

Sitter här och lyssnar på musik. Börjar jobba kl 11 idag. Haft en riktigt skön morgon =)
Ser fram emot imorgon, då får jag en heldag för mig själv. Wille ska sova hos farmor inatt för imorgon ska dom till Kolmården. Så jag får sovmorgon imorgon =D WOHOO!!

Härligt med regn ute, men imorgon får det gärna vara fint, då har jag planer på att bege mig ut i skogen. Och så måste jag röja undan blommor på altanen. Dom är höstfula och ruttna.

Någon som vet hur det fungerar med Alfa kassan? Kanske ska kolla upp lite nu innan jag beger mig till worket.

Tjing tjong kines dong!

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Om du undrar så kan jag en del :-)

2009-08-26 @ 10:08:54
Postat av: Fitri

Sluta race'a med mig till dagis sådär...jag blir stressad din lilla stalker =P Hoppas du får en bra dag på jobbet i ösregnet o en ännu bättre sovmorgon!

Jaa...din blommor var ju verkligen höstfula..usch, skäms! =)



Nii hao!

2009-08-26 @ 11:53:07
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0