★ Jag hade sex med Matthew McConaughey!!!!

Fönstrena på nedervåningen är putsade, bara övervåningen kvar... Degen till gifflarna är på jäsning. Sol ute, Wille leker, Micke klipper gräsmattan. Bara jag som är inne och stökar inför 30 års kalas. Jätte kul. Sista semester veckan och jag får vara inne och baka och städa. Fy fan. Jag är Bitter.

Kunde inte sova inatt. Låg bara och tänkte, tänkte och tänkte. Och grubblade. Sen när jag väl somnade så vaknade jag och va jätte pigg och hade svårt att somna om. När jag väl sov, drömde jag om Matthew McConaughey och Jim Carrey. Sexdrömmar som vanligt, vad annars?? Jag är extrem på den fronten när det gäller sex med kändisar!  Men jag måste säga att det var mycket trevligt. För Matthew måste ju vara en av världens sexigaste män. Dregel dregel....

Nu ska jag gå ut och leka med William, njuta 30 minuter i solen sen in i dimman igen!

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Fitri

Jaa fyfan vad du nuppar runt i kändisvärlden. Först Darin, sen Jim Carey o nu Matthew =) Förmodar att du gökat med Van the Man oxå...hihi..



Pöss!

2009-08-04 @ 11:28:03
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhhhh fusk.... drömde du om min man.. Mathewwwwww!!! Han är min... Slurp dregggggel....

2009-08-04 @ 20:57:16
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Lizette

Jaaa, jag säger bara det!!! Han e så het den killen=D Ska nog oxå drömma om honom för närmare än så kommer man nog inte haha



Puss o Kram

2009-08-05 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0