★ Kallt

Varför uppdaterar ni aldrig era bloggar för??? Era tråkiga jävlar. Spö ska ni ha!! Så det skvätter =P

Sovit som en gudinna inatt! Sovmorgon till 8:30...Kändes lagom! Frukosten är intagen, Nutrilette vidriga shaken. HUVVA!!  Cambridge är 100 ggr godare! Men dyrare...så detta får duga.
Tredje dagen idag...Går fint än så länge!

Svängde förbi stallet igår, kidnappade Bonny från hagen och borstade  av henne. Myspys! Ridning ska påbörjas igen nu när jag ska jobba så lite...Jag har hattat med ridningen så mycket nu pga av jobbet men nu ska jag fan ha tid!! Så nästa vecka ska jag sitta på hästryggen igen...*mys*

Grannarnas barnbarn är här och leker med William, faaaaan vad jag önskar att det flyttar hit barnfamiljer!!! Kan folk bara börja sälja sina radisar till bättre behövande barnfamiljer! Who do I have to screw around here??

William sov aldrig över hos min syster Janet. Han fick hemlängtan och började sen gråta när vi kom och hämtade honom. hihi min lilla skrutt. Nu är han i lekparken med "grannpojken" Fan, kan det komma fler barnfamiljer nu eller???

Nu ska jag åka och jobba...Jippi.

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig du är ! Men funderade på om det e så mkt dyrare med camebridge? Tänkte eftersom man "bara" äter 3 shakes per dygn o med Nutrilett ska man väl äta 4 ??



Ska börja med GI i moron o sen Camebridge om en vecka... ser fram emot det=)

2009-08-30 @ 13:10:45
Postat av: Matilda

Tycker att naturdiet (den färdiga)är godast av alla såna dära grejjer, ligger på runt 17kr st på willys.Jag är usel på att tyda innehållsförtecknigen, men karln kan visst, o enligt han så är den färdigblandade naturdiet iaf nyttigare än den som man ska skaka ihop själv..:)

Lycka till! Jag borde oxå...

kram

2009-08-30 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0