★ skogsmulle



En början till alla kantareller som vi till slut fick ihop.
Haft en jätte mysig dag i skogen med min mor. Blåbär och svamp dök ner i hinkarna.



Grodan Boll i sitt hus, sjukt söt groda!!



William får glass på Kolgrillen.

Idag har William varit på Kolmården, han sov ju hos farmor...Så imorse fick jag mig en behövlig sovmorgon! Telefonen ringde och väckte mig, först undra jag vem som är så dum och ringer mig så tidigt på min lediga dag, men då såg jag ju att klockan var halv 11!! Jesus!!! Kan inte minnas när jag sov så länge sist. Men det va nice =D Så upp och käka frulle sen dusch sedan blev det skogen i 3 timmar. Rikigt skönt!

Sitter här och tittar på mina ruttna blommor...Måste verkligen hiva dom. Ska jag göra ett ryck nu? Annars lullar man ju bara omkring här och gäspar. För ja, jag är faktiskt trött =D haha...

Jag är sugen på plommon....åh va gott det skulle va!! Vem har ett plommonträd som jag får kidnappa??

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Haha men grodjävel! Såg inte va det var först men efter att ha glott ordentligt så såg jag och blev rädd. Blääää

2009-08-27 @ 18:52:48
Postat av: Fitri

Plockade du inte hem några svampar till mig?? Ville ju ha sånna där röda med vita prickar på =P

Kom o kidnappa plommon hos mig...jag har överflöd av fruktträd...blää!

2009-08-27 @ 20:04:27
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0