★ And cruise it is...

Älskade Kenzie var här idag och lagade lunch åt oss=D Jag är verkligen bortskämd!! Love you honey, du tar hand om mig =)


Sitter här med huvudvärk,asjobbigt, men antar att det är spänningshuvudvärk, har ju resfeber som få. Lökringarna är av size100. Tur att man har Benke som stöttar mig, han har tillochmed skickat med spytabletter till mig =D

Varför mår jag alltidså härnär jag ska resa. Detta är ju bara en båt tripp men ändå så har jag värsta resångesten...

Men men skitsamma!


William sitter bredvid mig och smaskar på sin tutte, han ska få sova skönt i bilen upp...Han är såååå trött.

Inväntar dom bästa flickornaför att sedan dra...Cattis hänger inte med men vi klarar oss nog fint, kommer ha fullt upp med att hålla reda på mig själv ;) hoho.

Nähe, nu måste jag göra mig redo.Har inte sminkat mig ett skit,gör det på båten.

Tjing!!


Kommentarer
Postat av: Emelinda

En utmaning till dig i min blogg :)

2009-02-06 @ 17:15:31
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: therese

Hoppas du fick en jätte trevlig resa.

2009-02-07 @ 09:04:52
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0