★ ojojoj

Den sjukaste kryssningen... Åh herregud. Vad ni än gör så titta inte på programmet FÄRJAN för där står jag och gör bort mig...sen blir jag nypt av Frida så jag står och skriker o ja...herregud. Katastrof. Katastrof roligt.

Vi tappade bort Frida vid 2 tiden, gick ner till hytten för att kolla men lade oss i sängarna och började gäspa. Sen tog vi bort sminket och somnade *asg* Eller ja, först va Camilla tvungen att spy lite... Vid 7 kommer Frida inramlandes och måste spy hon med. Hon hade somnat i nån annans hytt som hon trodde va våran *asg* 

Å Håkan jobbade ju inte, en besvikelse då jag verkligen ville se tönten live...haha. Gick runt i barerna och frågade efter honom och när jag alltid sa vilken fjant han är så ville dom höra mer, verkade som om dom höll med mig? Eller nåt...

Dagen efter var vi alla bakis, låg i sängen och kramades, vid frukosten var Frida tvungen att spy lite till men kom tillbaka och åt upp sin macka...Jag tragglades med en bulle,. haha. När jag va tvungen att lägga mig i hytten för att sova lite så gick Camilla och Frida en runda...Dom kom aldrig tillbaka så jag hittade dom i baren- fulla IGEN! hahaha fyyy faaaan. Ungdomar- att dom orkar ;)

Kryssningen var iaf en succé och det var LÄNGESEN jag hade så roligt...Det blir garanterat en kryssning till! Skulle va kul å följa med syrran på 112 kryssningen men den ska va på en skitbåt så då stannar jag hellre hemma fan.

Wille är sjuk fortfarande och inatt har han haft sååå ont i örat. Nu är han hög på alvedon och imorgon ska vi träffa doktorn det första vi gör. Micke får Vabba imorgon eftersom jag var borta hela veckan från mitt jobb...

Nu ska jag gå upp och lägga pärlplatta med William. Ikväll blir det tacotallrik. Nice.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Va bra Ida att ni har haft roligt :) Jag hoppas du tog en massa kort som du kan lägga upp här på bloggen nu oxå :P

2009-02-08 @ 17:25:31
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Hahaha låter som ni haft sjukt kul! Var det Sunkan som var med? Du måste lägga upp lite bilder :) Nästa gång måste jag fan följa med, oavsett om jag kan eller han råd ;) Puss

2009-02-08 @ 18:51:11
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

men blogga då benke run... måste ha nåt å runka till ju....

2009-02-10 @ 19:55:59
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0