★ Hoj!



Började dagen med att städa, tur man har en dammsuge frivillig =)



Hoppas Wille behandlar sina framtida barn bättre än sin docka, Dennis.



Ser alltid ut såhär när jag lagarmat...Hur lyckas man???


Idag har vi umgåtts med Camilla och Joline, åkte till Nyköping, Var på Jysk och lite andra affärer, åt på El Donko, men blev bara snålburgare för min del. Lika bra det, man är ju inte direkt mager =D
Camilla var här igår också, när jag var barnvakt åt Kim, har bilder på dom, men de är kvar i kameran, vet inte hur man gör.



Imorgon ska vi ut och gå, Cammen och vi alla alltså. Ska bli skönt!

En extra karm till min syster och hennes familj som tog farväl av deras snutte hund igår =(
Han var sjuk och mådde inte alls bra i slutet, men nu har han det bra i himlen! Jag bad honom att hälsa till Konrad (våran familjehund) och ge honom en stoooor puss från mig. Hoppas han gör det =)
Önskar jag hade en bild på Terry, som han heter, men jag vetitusan var jag sorterat dom. *morr*





Snälla ge mig. Turkisk Peppar. Jag har värsta mens cravings. Nyss var det glass, maränger och cola sås och jag njöt som en dåre. Men nu MÅSTE jag ha turkar. Ååååååh. Känner mig helt gravid. Vilket är helt osannolikt men det är helt sjukt detta. Mensen är på intåg och det märks, på både kropp och själ. Om den bara kunde komma nångång, den är alltid sen. Suck. Men fan, ge mig turkar någon???

Jag hade egentligen massor att skriva men det blev bara bilder...äh. puss å hej =)




Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hörru du gums, när får jag, Larsa & dogsen komma o hälsa på er då? Pussen

2009-01-14 @ 11:00:44
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Ida

När ni vill darling! Ni är alltid välkomna =) Men nästa helg är vi lediga =) När vill ni komma?? =)=)=)=)=)

2009-01-14 @ 15:28:32
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Haha sötnöt :) Jag ska diskutera med karln o höra vad han säger. Känns som om det börjar bli dags att träffa Wille igen, var ju bara 2½ år sen typ :P Måste ju se Kenzies bulle också o så skulle jag behöva lämna flyttkartonger till Kracke & syrran. Visst, jag kan alltid komma ensam men vore kul om Larsa följde med också. Har ni nån sovplats att låna ut isf? :) Pussen

2009-01-14 @ 15:49:53
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Det blir ju guld ;) Annars funkar ju mina gamla soffor bra, dem har man ju sovit i förr, haha!

2009-01-14 @ 21:15:14
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

jag har en påse turkar här hemma som bara ligger, kan telepatera dom =)?

2009-01-14 @ 21:36:05
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0