★ Hola Chicas!!!



Om ni någon gång lägger in en läsk i frysen för snabb kylning så glöm inte bort den då.
Som jag gjorde.

Alla borde skaffa Spotify!!! Tack till Sanne och Anton som tipsade om det! Helt underbart musikprogram där man får lyssna på vilka skivor man vill, helt gratis och helt lagligt. Lyssnar just nu på Takida... Nice.
Tog 3 sekunder att installera också, jag som har mobilt bredband, trodde det skulle ta en vecka men icke då =)



Glutta in Willes rufs =P Hur snuttig som helst. Mamma har fått bort all hans mjölkskorv! JIPPIIII!!!
Ja jag vet, snart 3 år och FORTFARANDE skorv på huvudet men jag inte fått röra skorven, han blir ledsen och säger aj och viftar och springer iväg... Men idag så stod mormor och kammade bort ALL skorv efter skönt morgonbad. WEEE!!!! Äntligen! Bara några år för sent ;)



Min nya hårfärg...Godkänd?



William gillar att bädda med kuddar och täcken lite varstans, denna gång blev det i badrummet medans jag duschade. Han hämtade täcke, kudde, bamse, blöjor och napp.  Sen skulle dom sova där inne, iklädd varsin blöja *asg* Min son är underbar...




Min nya skönhet...Love it.

Idag har vi varit i Stockholm och ätit lunch med svägerskan Sanne och hennes pojkvän.
Anton lagade god tacopaj as hell och vi alla åt oss proppmätta.
William blev galen efter efterrätten och sprang sig svettig i lägenheten. Han somnade på 2 röda i bilen hem vilket resulterade i att han inte somnade förrens kl 21 ikväll... Den lilla fjärt adolfen...

Köpte tyg häromdagen, ska sy gardiner men när Micke tog in symaskinen åt mig så låg det massvis med säkringar i sylådan istället för trådrullar???? Hmmm???? Inte mycket jag kunde sy *asg* Sy med säkringar har jag aldrig gjort, inget jag vill prova heller. Blir till att köpa trådrullar imorgon... Vill helst ha en ny symaskin men dom kostar ju flera tusen. Usch. Inget man vill punga ut när man syr 1 gång vart tionde år...Eller skulle man börja sy mer om man har en bra lättarbetad maskin? Har ju VG i syslöjd så kul är det ju att sy. Har alltid tyckt.

Micke är iväg och spelar fotboll, jag ska väl försöka komma iväg och rida någon dag, men jag har ju inte tid med något. Inte ens för mina vänner. Så nu är en stor partykryssning i ruljans, den som vill hänga med behöver bara hojta! Lättast är väl om man beställer alla biljetter med en gång. Tips på en bra och rolig båt mottages gärna. This is a girls only cruise! Inga jobbiga karlar får förlja med, hela båten borde vara karl och barnfri =D

Jobbvecka nu då...Workeliworkeli. Nice att ha ett jobb men ibland vill man ha semester ;)

Längtar till sommaren något så sjukt... Men ändå inte för i September kommer hon som jag är vikarie för tillbaka...Så då har jag ju typ inget jobb kvar förutom 10 timmar i veckan...Så hela sommaren kommer gå åt till att söka jobb. Urk.

Nä, nu ska jag leta kryssningar.

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du hittat den dära snygga klockan? pris?

2009-01-27 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0