★ Trapptårar

Sitter här i sängen, William kollar på Pingu. Han vaknade med jätte växtvärk stackarn så nu ligger han här och återhämtar sig. Han får sådan hemsk växtvärk mellan varven den lille fisen, det fick jag också när jag var liten så jag vet verkligen vilken smärta det är.

Sålt min mobil nu, köpte en ny klocka för pengarna =D hehe, en ny Jet Set såklart... Hur kan man låta bli?

Ringt till skolkontoret idag och pratat med ansvarige för barn som har svårt på dagis. Hon var väldigt förstående om vår situation och det ska påbörjas en liten utvärdering om William.
Problemet vi har är att eftersom vi har så konstigt schema så blir Williams dagistider väldigt hattiga, han går lite då och då, när vi är hemma så får inte William vara på dagis, så han har ju inga rutiner alls. Han har gått på dagis i 1 år och har fortfarande inga kompisar =( Han gråter när jag lämnar honom, han gråter redan innan när jag säger att vi ska till dagis. Imorse lämnade han frukostbordet och låste in sig på sitt rum. Det blev för mycket för mig så jag satte mig på trappen och grät. Det är sååå jobbigt att se honom må dåligt. Jag fick nog och ringde till skolkontoret, tack och lov så var hon glad att jag ringde och ska- som sagt, göra en utvärdering... Berättade för fröknarna om detta och de var på min sida också. Tack och lov! Vi ska alltså försöka se till att William får extra tid på dagis, även när vi är hemma, bara ett par timmar så han får leka och få kompisar och bo in sig. Egentligen ska han byta avdelning snart men jag har sagt blankt nej! Aldrig...Han kan inte heller göra sig förstådd bland de större barnen, min lilla sonis är lite sen med att prata...
Hoppas bara att allt löser sig till det bästa... Så jobbigt detta...Älskar min William så mycket.



På Tisdag ska jag till doktorn och får veta provsvaren...usch, nervös. Men Cammen följer med, hon skjutsar mig. Så snäll den lilla damen! =) William fick vara på dagis, det känns bra... Kan man sitta i det hemska rummet i lugn och ro.

Jag har färgat håret förresten, har fått massvis med snälla komplimanger, ska nog fortsätta med denna färgen lite till =P Men vill klippa mig igen, klippa av en bit, så jobbig längd nu, går inte att göra nåt med.

Satan vad det blåser ute! Cribbe sa att det skulle bli snökaos, hoppas det, vore mysigt =) Älskar snöoväder! Mysfaktor 10!! Har pussat på Joline idag förresten, hon skrattade åt mig, hur charmigt som helst! Såååå jäkla söt!!! ååå =)

Vet inte vad jag ska blogga om...Inget intressant... Ledig i helgen, på söndag ska vi till stockholm på lunh, men imorgon vetefan.... Förslag?


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag funderar på om Seb också har växtvärk, sår tatt veta tycker jag, men han vaknar typ 1 gång i månaden o skriker att han har ont i benen, armar o öron o jag vet inte alls vart...kanske är växtvärk helt enkelt=)



Hoppas det löser sig me dagiset. Tycker det är konstigt att han inte får vra där mer redan...i röebro är det ju 15 timmar i veckan även om någon förälder är hemma.

2009-01-24 @ 10:04:01
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Usch, växtvärk kommer jag ihåg. Det var verkligen inte skönt!



Det ska nog gå bra på tisdag ska du se -kramar om-

2009-01-24 @ 12:07:59
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0