★ Morron

Idag ska jag jobba... 12-17, sen jobbar jag helgen men seeeen då åker jag och William till El Norrlando! Vi blir borta en vecka och ska det så mysigt ihop! Vi ska basta, bada, fiska, gå i skogen, lata oss, mysa....Leva skogs lantliv, bara lyssna på fågelkvittret...Och myggorna...=D Jag längtar sååå!!! Älskar norrland. Hela familjen väntar där uppe så jag ser fram emot det. Mamma och Pappa har hus där uppe med jätte tomt och skog omringat. Myspys!!

Micke fick va hemma under tiden, han ska byta fönster. Var bara då han fick hjälp så han ville inte tacka nej till det...Han får ju rena semestern utan oss i en vecka  =D Lyx!!

Blir det varmt väder idag eller? Undra om jag ska duka fram frukost?

Nämen, nu har Micke vaknat till liv också. Så trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0