★ Muttprutt

Var bakfull igår med. Jätte kul! Tvingade i mig en kycklingsallad från Pastahuset. Guuuud jag älskar deras sallader. Så förbannat goda!!



Sedan så såg jag en släng på Alexander Rybak...




Idag så har vi köpt en ny soffa =D WOOHOO!!! Från Mio, skinnsoffan Sit Down. Den är så underbart vacker! Kan man tycka att en soffa är vacker?? Haha ja det kan man fan ;)

3-sits soffa

Den är 3 meter lång så vi måste möblera om hela alltet. Frågan är bara hur?

Stort tack till Patrik (och Charlotte) som körde hem den till oss! TUSEN TACK!! Så himla snällt...

Jahapp...lägga sig i den sköna soffan och kolla klart på Ghost Whisperer då...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh då köper jag tillbaka mina soffor nu då?? ;) Haha

2009-07-15 @ 10:58:38
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0