★ Olalaaa

Vad mörkt det är! Känns som höst! Men ändå lite mysigt =) Har lånat en film av Lizette som vi ska slänga på straxt...

Dagen började med småpul här hemma, sedan knallade vi över till Malin och umgicks lite, jätte trevligt- som alltid!

Eftermiddagen spenderades hemma hos Lizette och PG, vi bakade och Lizzan gjorde underbart god mat! MUMS!!!
Efterrätten bestod av kladdkaka alá Lizette med el gräddo! Vi hade det supermysigt allihop och det är så kul att PG och Micke kommer så bra överens. Och Wille älskar ju PG *fniss* Var är Kapick?? hihi...Vajför?
Tack kära ni för en underbar dag!! =) Kyss puss hångel och en aningens smek =P

Jag är så trött, ska bli mysigt att bädda ner sig i soffan och bara fisa...

Men jag har hittat bluetooth så jag tänkte bjuppa på lite bilder:



William leker hos Malin och grabbarna



Fabian börjar bli stor! Och mer å mer lik Ludwig...



Min snygging! Glutta in öronen *fniss*



Fikastund i trädgården



El Snutto



Lille Iris



Badande kluttar!



Fikastund



Har du feber mamma??



Stackars dig! Här får du en puss!



Frank



Min skönsjungande sonis



Plaskar i mormors pool



Ja den var god!



Varför ska grannen klippa och bestämma höjden på vår gemensamma häck?? Vi vill ju ha den hög, låt den växa??

Imorgon blir det Örebro för hela slanten...2 möten att stå i samt kolla in lägenheten...

Nu blir det movie!

Tjing!!





Kommentarer
Postat av: Lizzan

Tack själva för en super mysig dag!!!

Det få vi göra om snart=D Måste ju oxå bara säga att Wille e ju för söt när han kallar på sin Kapic=D

Hoppas att ni gillar filmen o lycka till i morgon,

Puss från mig och Pg

2009-07-07 @ 00:57:54
Postat av: Linda

Sötaste wille! Gullig han är när han ger dig puss för du har feber... Snutte....



Kul du bjuppa på lite bilder... Det har man inte vart bortskämd med... Blogga lite oftare gumman...



pussipuss lillasyster yster

2009-07-07 @ 23:32:18
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0