★ muttkurr

Dagen har spenderats lite  här och var idag. Började med att åka till Trosa för ett besök hos dietisten, sedan blev det spindelparken med Wille, så han fick busa av sig lite. Meningen var att vi skulle träffa Ange där men hon ställde in. Då hade jag redan sagt till Wille att vi skulle leka i spindelparken så jag var ju tvungen att fullfölja det löftet såklart =)

Efter det så åkte vi till Cammen, hon bjöd på lunch och jag fick med mig saftiga rabarber hem. Skar upp alla och la i kastrull när jag precis då märkte att jag hade 3 korn socker hemma så jag fick frysa in dem istället! Typiskt...Min rabarberkräm är ju gudomlig! *kurr*

Nu sitter jag här och har så sjukt tråkigt. Finns ju ingenting att göra, ingenting på tv. Har städat och plockat, vattnat blommor... Det som återstår är att vika tvätt så det är väl bäst jag sätter igång med det när jag ugglat färdigt här.

Hur ser midsommar ut då? Vad ska ni göra? Micke vill inte göra nåt, han vill va hemma med Wille bara.
Dagen kommer ju spenderas i Västerljung men kvällen...Är bjuden till Carro, syrrans fruga, men vem känner jag där? Blir så nervös när jag inte känner någon. Ångest AB. Men vi får väl se hur det blir =)

Min nagelfil är spårlöst borta. Måste fixa mina naglar! Var är den? Kan någon psycic svara på det?
Jääälaa siiit fan....

Har jag lite lätt huvudvärk eller är jag bara förvirrad? Syndromen kan lätt mixas ihop. The only cure is to bli normal. Å hur lätt är det då? När man är som jag?

Ska jag bara säga som Eme, min mutta kurrar?

Vika tvätt då!

So long fuckers!!! Eller ska jag säga suckers? Äh. Suckfucks.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Eller gnisslar i muttan kanske? Haha

2009-06-18 @ 10:04:45
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Fitri

Hahaha...du har så jäkla sjuka saker som flyger runt i huvet på dig =) Skitrolig läsning!

Vi lär väl ses ute på Västerljung imorrn. So long - ballefjong!! ;P

2009-06-18 @ 10:27:37
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0