★ Underbar dag!

Startade dagen med att vakna halv 10! "Jag är så trött idag, mamma!" Var Willes första ord imorse...=)
Skjutsade iväg honom till dagis sedan bar det av till Kenzie för att brumma iväg till Mc Donalds för frukost!
Vi mumsade burgare sedan gick vi en sväng på stan, satte oss på en uteservering och drack lite vätska.

Hem igen, hämta Wille från dagis, åt mat på altan sedan så tog vi tag i trädgården! Klippte häckarna, trimmade gräset och sen däckade jag på hans studsmatta, Cattis kom och lagade mat åt oss =D Vilken lyx man har va??
 
Fick världens finaste kort på posten idag, av älskade Cammen:

"Hej vännen min!

Skickar bara ett litet kort så du förstår hur mkt du betyder för mig.
Jag är så glad att jag har dig som vän o jag tycker verkligen att du är bäst!!
Du är så rolig, omtänksam o trogen som vän o du ska veta att jag alltid
finns här för dig, när du än behöver mig.

Kram från Camilla"

Ögonen tårades och jag fylldes med lycka. Att få detta på posten var det underbaraste på länge!!
Det gjorde verkligen min dag! Tack gumman!!! Du är underbar!! =)=)=)

Imorgon ska vi se till att få Kenzies hår trimmat...Å så ska jag träffa Angelica en sväng, sen blir det lugnt...Tyvärr. Tycker om att ha saker å göra! Dagarna blir så långa annars...

Nu är det Desperete Housewives som lockar!

Tjing!

Förresten, vem vill komma på filmkväll hos mig? Benjamin Button och chips med cola?

Kommentarer
Postat av: Djöret

Åh när är det filmkväll?? =)

2009-06-16 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0