★ White trash

Vad säger skrotlastbilen i Disneyfilmen Bilar? Att han heter Peter, Benjamin eller något annat? Får inte rätsida på det hur mycket jag än lyssnar!  "Mack?? Jag är ingen Mack!! Jag är --- för helskotta!!!" Blir galen, säg bara vad han säger så jag kan släppa det...

I Fredas sov jag hos Frugan, käka god mat tills vi typ spydde, sen kom Emelinda förbi en sväng och vi tre myste lite. På Lördagen var det Trosa marknad, våra barn åkte karuseller och skötte sig jätte fint! Vi gick aldrig på marknaden utan vid ån, men vi båda kunde rabbla upp vilket stånd som stod var där på andra sidan...

På kvällen blev det grillning och alkohol, jätte trevligt var det! Åkte till Tullen men där var ju bara småglin! Att vi inte gick till Fyren istället...det blir det nästa gång! Garanterat!

Igår hade vi ett eget pizzabud som droppade av pizza till oss. TACK!! Det var guld värt!

Hemma finns varken schampo, balsam, duschcreme eller deo, behöver jag säga att jag känner mig som ett äckel???
Ska snart till Frugan, kommer väl skrämma slag på henne stackarn! Tur att Theo sover då, annars hade han fått men för livet.

William är snortrött. Halv 7 tidigast får han gå och lägga sig, vill inte gå upp kl 5 imorgon bitti tack...

Nähe, kanske ska skrapa ihop nå gammal tvål och slänga sig i duschen.  MÅSTE komma ihåg å köpa alla duschateraljer.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej. han säger att han är en Peterbuilt (amerikanskt lastbilsmärke)

2009-06-15 @ 20:04:20
Postat av: Jennie

Peterbilt...ja såg precis att någon annan skrivit det=)

2009-06-15 @ 20:22:04
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman.. white trash ! I like :)

2009-06-16 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0