★ soool

Var tvungen att fly värmen en stund... Har varit ute hela dagen lång. La mig kl 10 på tomten, med en bok och parasoll. Läste ut boken och somnade. Vaknade av att jag va dyblöt av svett då parasollet inte skuggade längre.

Skulle hämta Wille men då hade somnat på dagis (!!) så jag fick hämta han senare.  När jag kom dit så kom han och gav mig en kram, märkte då att han var jätte kall! Frågade honom varför, "Jag har kissat på mig mamma" sa han...
Då hade han kissat på sig medans han sov, fröknarna VET att inte är torr när han sover och även om de inte tänker på det eftersom han aldrig sover middag där (eller hemma) så borde dom väl sett det?? Han hade ju varit kissig länge, han var ju alldeles kall! Han sprang runt där och lekte men ingen gjorde nåt =( Då blev jag förbannad, det är fan deras skyldighet och jobb att se sånt. Så jag fick ta av han alla kläder, tvätta av honom sätta på nya och sen drog vi. Jag var så jäkla förbannad. Å ingen av dom gjorde nåt...Bara sa "ojda..." *morr*
Det kanske inte är så mycket att bli upprörd över men bara tanken att han lekt i totalt nedkissade kläder, å intebara några få minuter...åååååååh.

Annars så lever min hals ett eget liv. Har så jäkla ont, vill inte bli sjuk!! Inte nu när jag ska börja jobba, det skulle ju innebära katastrof!

"Upp å hoppa, följ med vårt gäng, upp å hoppa time to the game, upp å hoppa...." Wille kollar på Händiga Manny, den låten sätter sig kan jag ju meddela...

*gäääääsp*

nähepp...ska man gå ut igen kanske? Eller får man lägga sig i soffan fast det är så fint väder? Synd om mig och min hals ju ;)

Djur.

Kommentarer
Postat av: janet

Fröknarna borde höra det där.. det är inte okej!! Jävla idioter!

2009-06-24 @ 21:34:09
Postat av: Fitri

Kan ju tala om att jag skulle ha brunnit vid det laget. Det är inte okej att låta en 3-åring springa omkring i kissiga kläder. Dom skulle ha varit mer vaksamma medtanke på att dom visste från början att han inte håller sig torr när han sover.

Stackars liten...

2009-06-26 @ 11:36:07
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Ulla

Time to begin säger dom väl??

2009-06-26 @ 20:37:33
Postat av: Anonym

Hahaha... Jag trodde min fru var den enda som hörde fel på Händige Manny låten. "Time to the game" passar ju nämligen inte in alls. Och min fru sa "Ja, jag tyckte att det var lite konstigt." Rätt är ju såklart "Time to begin"... Det här gjorde min dag... Nu måste jag berätta för min fru att hon inte är helt ensam...
Mvh,
Teddan (at) dieno.se

2015-05-29 @ 08:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0